Onko koirien välinen raiskaus rikos Suomessa? Kaupan pihalla nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Narttukoira ei anna astua jos ei ole kiima. Astumisen jälkeen koirat jää kiinni toisiinsa, seisovat peput vastakkain kiinni toisissaan. jos näin ei ollut niin mitään ei tapahtunu :D

[QUOTE="vieras";27416120]:laugh:

Ap on kyllä kerrassaan mainio tapaus, hyvällä pokalla tehtailee näitä aloituksia.[/QUOTE]

Nyt ollaan sentään päästy ruotsin hovista koiriin asti ja madden kihlauskin käsittelemättä...vai onko?

Miksi jäävät 10 minuutiksi kiinni toisiinsa? :O

Niiden vehkeet turpoaa ja liimaantuu kiinni, kai se on luonnon keino varmistaa että lasti menee perille asti eikä valu heti ulos.

Mutta siis alkuperäiseen kysymykseesi, narttukoira pistää kyllä täysillä takaisin jos sitä ei huvita. Vain ihmisen avustuksella uros voi "raiskata" nartun. (Mikä on mun mielestä tosi brutaalia)

Viimeksi muokattu:
Tiedätkö... Sinä heijastat jotain omaa traumaasi nyt tähän koira-asiaan. Menneisyydessäsi on asioita, joita et myönnä. Se käy yhä selvemmäksi, mitä enemmän juttujasi lukee. Reaktiosi on epänormaali ja paljastaa sinusta enemmän, kuin näköjään itse ymmärrät.

[QUOTE="CIS";27416135]Narttukoira ei anna astua jos ei ole kiima. Astumisen jälkeen koirat jää kiinni toisiinsa, seisovat peput vastakkain kiinni toisissaan. jos näin ei ollut niin mitään ei tapahtunu :D[/QUOTE]

ilman kiinnijäämistäkin jotain on tapahtunut, kaikki koirat eivät jää kiinni, penetraatio on tapahtunut ja pennut saivat alkunsa.

joskus muuten luin juttua tyttökissasta jonka joku kolli oli väkisin astunut eikä nartulla ollut kiimaa... masentunut kissa siitä tuli kuulema

Kyllä mä nyt ajattelin katsoa, että jos tää ois jotain nuoruuden sekoiluja. Tai jos se oli syöny jotain huumesieniä, kun suu käy kokoajan ulkona. Mut jos ei 1 vuotis synttäreihin mennessä tommonen pervoilu lopu, niin sitten se on nappi otsaan!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Taas mennään;27416156:
Tiedätkö... Sinä heijastat jotain omaa traumaasi nyt tähän koira-asiaan. Menneisyydessäsi on asioita, joita et myönnä. Se käy yhä selvemmäksi, mitä enemmän juttujasi lukee. Reaktiosi on epänormaali ja paljastaa sinusta enemmän, kuin näköjään itse ymmärrät.

Siis mitä asioita? En ole koiraihminen ja minusta se mitä näin, näytti kovin hurjalta, niin kuin varmaan näyttäisi muidenkin ihmisten silmiin, jotka eivät koiria tunne ja tiedä mistä oli kyse. Minulla tuli tämän ketjun myötä aivan kokonaan uutena tietona mm. nuo 10 minuutin kiinnijäämiset jne.

Siis mitä asioita? En ole koiraihminen ja minusta se mitä näin, näytti kovin hurjalta, niin kuin varmaan näyttäisi muidenkin ihmisten silmiin, jotka eivät koiria tunne ja tiedä mistä oli kyse. Minulla tuli tämän ketjun myötä aivan kokonaan uutena tietona mm. nuo 10 minuutin kiinnijäämiset jne.
Olen ymmärtänyt, että käsitys "jäädä nalkkiin", tulee nimenomaa koirien jäätyä parittelun jälkeen nalkkiin.

Yhteistyössä