ONKO KOKEMUKSIA RECARON YOUNG SPORT-TURVAISTUIMESTA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Meillä poika menee vielä Brion kaukalossa, mutta ostettiin turvaistuimeksi Recaron young sport. Onko kellään kokemuksia kyseisestä istuimesta ja millon siihen on vaihtanut (paino siis)...Arveluttaa kyl hieman toi kasvot menosuuntaan meno, mut mitä mieltä te ootte?

Meillä otettiin se käyttöön kolmevuotiaalle, hän ehti vuoden istua siinä viisipistevöissä ennen kuin 18 kg tuli täyteen. Nyt ko. istuin on turvavyöistuimena. Yhtään pienemmälle en ottaisi käyttöön, istuin on liian iso yksivuotiaalle, puhumattakaan siitä että se on kasvot menosuuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Meillä otettiin se käyttöön kolmevuotiaalle, hän ehti vuoden istua siinä viisipistevöissä ennen kuin 18 kg tuli täyteen. Nyt ko. istuin on turvavyöistuimena. Yhtään pienemmälle en ottaisi käyttöön, istuin on liian iso yksivuotiaalle, puhumattakaan siitä että se on kasvot menosuuntaan.

mikä teillä oli käytössä sitä ennen...?Meillä, kun toi Brion primo on 13 kg:n asti...Tulikohan huti ostos???

Minkä hintainen tuo istuin on ja onko se pärjännyt hyvin testeissä? Joku istuin pitäisi tuolle melkein 3-vuotiaalle keksiä ja saisi olla jo kasvot menosuuntaan se.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä hintainen tuo istuin on ja onko se pärjännyt hyvin testeissä? Joku istuin pitäisi tuolle melkein 3-vuotiaalle keksiä ja saisi olla jo kasvot menosuuntaan se.

En löytäny vastaavaa testeistä..jotkut Recaron istuimista oli saanu tyydyttäviä :o (pääsyynä kaiketi tuo kasvot menosuuntaa...), hinta oli jotain 260 egen paikkeilla, jos oikein muistan...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mikä teillä oli käytössä sitä ennen...?Meillä, kun toi Brion primo on 13 kg:n asti...Tulikohan huti ostos???

Meillä oli kaukalovaiheen jälkeen Britax Freeway, jota ei enää valmistetakaan. Nyt kuopuksella on Britax Hi-Way.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Meillä oli kaukalovaiheen jälkeen Britax Freeway, jota ei enää valmistetakaan. Nyt kuopuksella on Britax Hi-Way.

*kiitää tiedosta*;)

Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
tyydyttävään syynä ei ollut se, että on kasvot menosuuntaan vaan muut turvallisuuspuutteet...

Niin kasvot menosuuntaan tuomien vaarallisuustekijöiden vuoksi...vai? En löytäny muuta...Mistä katoit
?

Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
tyydyttävään syynä ei ollut se, että on kasvot menosuuntaan vaan muut turvallisuuspuutteet...

Niin kasvot menosuuntaan tuomien vaarallisuustekijöiden vuoksi...vai? En löytäny muuta...Mistä katoit
?

Minuakin kiinnostaisi, kun tosiaan tuota istuinta tai ainakin jotain Recaron istuinta ollaan mietitty.

Yhteistyössä