onko kokemusta tälläisestä tai vastaavasta tilanteesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heäiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heäiskä

Vieras
Mä olen päässyt opiskeleen toiselle paikkakunnalle (monen sadan kilsan päähän), josta olen ERITTÄIN onnelllinen ja nyt pitäs ensi viikolla aloittaa siellä.....mut siis ongelma tai ikävä puoli on se kun mieheni on töissä täällä nykyisellä paikkakunnalla ja hänellä ei ole ainakaan vielä sieltä toisaalla töitä...joten joudutaan tytön (2,5 vuotta) kaa lähtemään kahdestaan sinne mun opiskelupaikkakunnalle....mies jää tänne töihin ja tulee perästä kun saa sieltä toisaalta töitä..mutta siis tukea kaipailisin että kun nyt ainakin kuukaudeksi "joudun yksinhuoltajaksi, että miten pärjään yms..?ja miten toi tyttö mahtaa "kestää" muutokset? On muutenkin herkkä reagoimaan kaikkeen mitä tapahtuu ja miettii/stressaa asioita päässään....

Sekavaa...toivottavasti joku ymmärtää...

Oletko etukäteen sitten saanut jo tytön hoidon järjestettyä? Onko nykyisellä paikkakunnalla ollut vieraassa hoidossa? Jos ei ni sit toi sun ratkaisu on järkevä. Mut jos on jo hoidossa, ni antaisin tytön jäädä isän kanssa vanhaan kotiin ainakin aluksi.

Kumpa tyttö voisikin jäädä isänsä kanssa, mutta kun isä tekee keikkatöitä alalla, jossa ei työaikoja oo, joten...ja toisekseen tyttö ei enään viime talven jälkeen oo ollut hoidossa. Nytkään tytölle ei oo viel hoitopaikkaa sieltä toisaalta, mutta mulla asuu siellä kavereita ja oma ja miehen perhe on melko lähellä, joten toivon saavani väliaikaista apua sieltä, kunnes saan tytölle ton hoitopaikan....mutta pelottaa vaan että onko raskasta opiskella amk:ssa ja viel jaksaa olla illat lapselle läsnä yms...?

Eiköhän se sit mee. VIikonlopuiksi mies toivottavasti pääsee teiän luokse. Jos en mä ala saada täitä kotipuolesta päin taitaa meilläkin olla muutto edessä. Onneks mies pystyy ottaa vapaata töistä esim. vuodeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän se sit mee. VIikonlopuiksi mies toivottavasti pääsee teiän luokse. Jos en mä ala saada täitä kotipuolesta päin taitaa meilläkin olla muutto edessä. Onneks mies pystyy ottaa vapaata töistä esim. vuodeksi.

No valitettavasti mies ei pääse edes viik.lopuiksi meidän luokse, kun tosiaan tuota välimatkaa on REILUSTI (n.750 km)..joten toivonkin että hän saa pian töitä kans sieltä, jotta tulee meidän luokse...
Tsemppiä sulle työnhakuun!

Juu, kiitti. Töitä siis tosiaan haen enkä täitä ;)

Mutta joo, jos tollanen matka niin tosiaan toivottavaa et mieski pääsis muuttamaan. Oisko ihan mahoton ajatus että jäis työttömäks, kun kuitenkin varmaan ansiosidonnaista sais?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, kiitti. Töitä siis tosiaan haen enkä täitä ;)

Mutta joo, jos tollanen matka niin tosiaan toivottavaa et mieski pääsis muuttamaan. Oisko ihan mahoton ajatus että jäis työttömäks, kun kuitenkin varmaan ansiosidonnaista sais?

Niin..sais varmaan 90 päivän karenssin ensin kärsittyään, kun töistä lähtee litomaan....joten ei oikein ole meidän kohdalla moiseen varaa, nyt kun minunkin tulot putoo opintotuen varaan...

Yhteistyössä