Ä
äitiyslomalainen
Vieras
Ärsyttää kaverini, joka aina hokee, että harmi kun kotihoidontuki ei ole työttömyyspäivärahankaan suuruinen. Kuitenkin kotiäitiys on täyttä työtä. Olen kyllä eri mieltä tai sitten mulla on liian pieni vauva. Poika on siis puolivuotias ja kyllä minä ainakin koen olevani tällä hetkellä äitiysLOMALLA. Aamuisin saa nukkua pitkään (jopa kasiin tai ysiin, työssä ollessa piti herätä jo puoli seiskalta), en ole tippaakaan stressaantunu eikä tarvitse päivän jälkeen itkeä vittumaista työtä.
Monet sanovat, että työssä olo on helpompaa kuin kotona oleminen, mutta itse olen eri mieltä. Ehkä mulla on vaan harvinaisen stressaava ja paska työ.
Niin siis kaverini vauva on 9 kk että luulis, ettei siinä niin kauheesti voi olla hommaa.
Kysymys vielä: missä vaiheessa koit, että kotiäitiys muuttui työksi? Itse vielä nautin tästä äitiyslomasta, mutta varmaan sitten kun toi poika kasvaa niin arki varmaan alkaa tuntua ihan työläältä.
Monet sanovat, että työssä olo on helpompaa kuin kotona oleminen, mutta itse olen eri mieltä. Ehkä mulla on vaan harvinaisen stressaava ja paska työ.
Niin siis kaverini vauva on 9 kk että luulis, ettei siinä niin kauheesti voi olla hommaa.
Kysymys vielä: missä vaiheessa koit, että kotiäitiys muuttui työksi? Itse vielä nautin tästä äitiyslomasta, mutta varmaan sitten kun toi poika kasvaa niin arki varmaan alkaa tuntua ihan työläältä.