Onko kuivausrumpu helpottanut pyykkirumbaanne?

Kyllä. Varsinkin lakanoiden ja pyyhkeiden kuivatus oli todella hankalaa meillä aiemmin, mutta nyt saan esim. lakanat kuudessa tunnissa (2 koneellista lakanoita + niiden rummutus) puhtaana kaappiin. Eikä kuivamassa olevat pyykit roiku milloin missäkin tai telineet vie lattiapinta-alaa. Pöly vähenee, koska rumpu kerää sen mikä muuten irtoaisi vaatteista lattioille. Lisäksi rumpu lämmittää kivasti, ja lämmitykseen tarvittava energiankulutus vähenee. Siinä perusteitakin miksi elämä on rummun myötä helpottunut =)

On lapsi perhessä aivan ehdoton.
Olin muuten aikasen yllättynyt, kun tuli uusin tasaus lasku (oli meinaan vuosi sitten unohtunut ilmoittaa kuivaus rumpa ja toinen pakastin sähkölaitokselle :whistle: :whistle: ) Odottelin isoa joulu yllätystä sen merkeissä ja tulihan se -15? hyvitetään seuraavassa laskussa.

Ei ole kuivausrumpua, eikä tule :)
Kuivaan kaikki pyykit mielellään sisällä, varsinkin nyt talviaikaan. Minulla on vähemmän ihottumaa ja nenäverenvuotoa kun huoneilman kosteus on vähän korkeampi.
Lakanat yms menee helposti tuossa kuivaustelineessä, muut pyykit sinne väljästi roikkumaan ja lakana siihen päälle kuivumaan. Tosin pussilakant kuivaan myös niin, mutta kun ovat muutenkin jo "paksusti" siinä, eikä paljon muuta pyykkiä pussilakanoiden kanssa kerralla tule, niin en laita alle kuivumaan mitään muuta.

Pyykkiteline ei vie tilaa olohuoneen nurkassa, ja kun pesen vaatteet pesupähkinöillä, niin huoneessa ei haise ällöille huuhteluaineille, mutta pyykki on silti ihanan pehmeää. (Ja varmasti puhdasta, pyykinpesujauhetta kun ei voinut käyttää puoliakaan siitä mitä pitäisi)

Vastustin aikani suureen ääneen, kunnes talokauppojen myötä kuivausrumpu kotiimme tien löysi. Nyt tuntus tosi isotöiseltä pärjätä ilman sitä...

Varsinkin allergiaperheisiin iso apu!

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Vastustin aikani suureen ääneen, kunnes talokauppojen myötä kuivausrumpu kotiimme tien löysi. Nyt tuntus tosi isotöiseltä pärjätä ilman sitä...

Varsinkin allergiaperheisiin iso apu!

Miten kuivausrumpu on allergiaperheisiin iso apu? Siis pölyallergia tms? Itse kärsin atooppisuudesta ja näin talvisin veri lentää nenästä ja kädet on auki. Pyykin kuivaaminen sisällä on auttanut jonkin verran (ennen kuivasin kuivaushuoneessa, kun pesin taloyhtiön koneella)

Yhteistyössä