onko kukaa tilannu trend one.fi:stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katiaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katiaana

Vieras
Kun siellä oli niitä crazy age farkku tarjouksia että osta 2 saat 1n hinnalla, mutta ehto oli että piti löytyy tarjous korista... Niin ootteko tilannu ja oliko ja tuliko?

Minä tilasin, ei ole vielä tullu ja nyt jänskättää että tuleeko.... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:01 Iinaliina kirjoitti:
Tuliko sulle tilausvahvistusta? Mulle tuli,ku tilasin normihintaset farkut.

tuli kyllä. ja mun sisko on tilaillu kyllä sieltä ja tulee kyllä ja nopeeta tulee, mutta kysynki näistä ale jutuista, että mitenhän tulee.... ja jos loppuu toinen tuote niin laittaako ne korvaavan tuotteen vai????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 15:57 mä vaan kirjoitti:
aiheen vierestä, mutta tärkeää! mistä löydän 150 senttiselle crazy age housuja, onko niitä siis lasten koossa??

En ole kyllä senttikokoihin törmännyt. mutta tuumakokona pienin taitaa olla 32" ja nämähän on aika pientä kokoa olemassa nämä farkut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:51 Uua kirjoitti:
Missä siel tollanen tarjous on? en löydä ja tahtois kans ;)

ei ole enää sitä tarjousta, oli viikon ajan... :whistle: Minäkin huomasin vasta viime viikonloppuna ja oli aika suppee valikoima, mutta löysin kuin löysinkin omat koot... Tai ne oli kokoja 40, mutta luin tuoteselosteteita ja niissä luki että vastaa kokoo 38, siksi varmaan monelta jääny ne tilaamatta... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:56 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:51 Uua kirjoitti:
Missä siel tollanen tarjous on? en löydä ja tahtois kans ;)

ei ole enää sitä tarjousta, oli viikon ajan... :whistle: Minäkin huomasin vasta viime viikonloppuna ja oli aika suppee valikoima, mutta löysin kuin löysinkin omat koot... Tai ne oli kokoja 40, mutta luin tuoteselosteteita ja niissä luki että vastaa kokoo 38, siksi varmaan monelta jääny ne tilaamatta... ;)

no höh :(

Nyt vaan jänskättää tuleeko, kun oli että niitä ei saanu maksaa ennakkoon... :ashamed:

Eli pienellä varauksella.... :'(

Mutta oishan se siistiä saada ihanat farkut (kahdet!!!), ja rahaa ei ois menny kuin 27e postikuluineen...........!!! :saint: :saint: :saint: :saint: