Onko kukaan 30+ nainen kiinnostunut 19-vuotiaasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Smot

Vieras
Olen siis 19-vuotias nuori mies, joka on monesti jutellut ja yrittänyt iskeä baareissa vanhempia naisia (30+), mutta koskaan ei ole onnistunut. Yleensä saan kuulla vastaukseksi "meillähän on sata vuotta ikäeroa" ja "onko tämä nyt jotain pilailua".

En ole hakemassa todellakaan mitään kokemusta ja oppia , vaan olen aidosti kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista. Jostain syystä vanhempien naisten ulkonäkö vain miellyttää usein silmiäni enemmän kuin nuorempien naisten ja jotenkin tuntuu, että 30+ ikäiset ovat enemmän naisellisempia kuin ikäiseni pikkupissikset.

Kokemuksia ja vinkkejä voi siis vapaasti kirjoittaa. Etenkin myös mistä minun kannattaa etsiä seuraa pääkaupunkiseudulta.

Olen siis 19-vuotias nuori mies, joka on monesti jutellut ja yrittänyt iskeä baareissa vanhempia naisia (30+), mutta koskaan ei ole onnistunut. Yleensä saan kuulla vastaukseksi "meillähän on sata vuotta ikäeroa" ja "onko tämä nyt jotain pilailua".

En ole hakemassa todellakaan mitään kokemusta ja oppia , vaan olen aidosti kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista. Jostain syystä vanhempien naisten ulkonäkö vain miellyttää usein silmiäni enemmän kuin nuorempien naisten ja jotenkin tuntuu, että 30+ ikäiset ovat enemmän naisellisempia kuin ikäiseni pikkupissikset.

Kokemuksia ja vinkkejä voi siis vapaasti kirjoittaa. Etenkin myös mistä minun kannattaa etsiä seuraa pääkaupunkiseudulta.

Hei! Minä olen Thaimaalainen nainen 33 vuotta. Minä olen sikku. Minä en tietaa missä sinä asua.

Viimeksi muokattu:
Ehkä etsit vääristä paikoista. Tai sitten oma tyylisi on liian "pikkupissis" niille aikuisille naisille. Huomioi myös, että sama iskutekniikka joka voisi toimia ikäisiisi tyttöihin, ei välttämättä iskekään aikuiseen naiseen. Eli neuvoisin sinua päivittämään tyylisi (jos tarvis) sekä ulkoisesti että sisäisesti, ja lähestymään naisia jossain muualla kuin bilemestoissa. Ehkä sitten sinut otetaan tosissaan. Jos joku teinijoujoupoika tulisi minua iskemään lippalakki päässä sillä tyylillä millä ikäisesi pojat yleensä tyttöjä lähestyvät, nauraisin todennäköisesti itseni kuoliaaksi ;).

T. yli kolmekymppinen jolla 10v nuorempi poikaystävä, enkä ole ystäväpiirini ainoa

Pari vinkkiä: älä ole missään kaveriporukassa josta tulet iskemään sitä "ikäneitiä" :) tuntisin itseni vähintäänkin vitsiksi jos näin kävisi, mutta jos olet YKSIN liikkeellä ja asiallisen rennosti lähestyt tätä naista, ei probleemia pitäisi olla.

Mieluummin 19-vee kuin 56 vee!

Viimeksi muokattu:
Ei ole iästä kiinni: Olet ehkä oikeassa, että en ole optimaalista paikkaa löytänyt. Sitä usein vähän harmittelenkin, että ikäni ei riitä useisiin paikkoihin missä vanhempia naisia voisi olla. En usko kuitenkaan, että tyylissäni olisi vikaa sinänsä, mutta eipä näihin asioihin varmasti voi liikaa kiinnittää huomiota :)

70-luvun mallia (n): Yksikseni olen liikkeellä useimmiten ja ymmärrän kaveriporukan karkoittavan vaikutuksen. En tiedä tuntisiko siinä vanhempi nainen itsensä enemmän toisen haasteeksi kuin aidoksi kiinnostuksen kohteeksi.
Kovin imartelevaa kuulla 70-luvulla syntyneeltä, että mahdollisuuksia itseäni vanhempiin naisiin olisi ;)

Yhteistyössä