Onko kukaan käyny korvatunturilla Joulupukin luona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mennään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mennään

Vieras
Ajateltiin lasten kanssa mennä käymään ja mietin, että onko siellä muutakuin tuo Joulupukin tapaaminen ja lahjatupa. Onkohan siellä esim. mitään ruoka paikkaa? Mitä muuta nähtävää siellä voisi lasten kanssa olla, poroja tms?

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Rovaniemen pohjoispuolella on Joulupukin tupa ja olen kertaalleen ollut siellä, mutta lähdinkin sitten pukkia pakoon.

Täällä tosiaan olisi tarkoitus käydä: http://www.santaclauslive.com/main.php?link=joulupukin_kammari&kieli=fin

Noilla sivuila ei kerrota onko ruokapaikkaa yms.

Tuskin kovinkaan moni käynyt Korvatunturilla varsinkaan lasten kanssa. Eikös se sijaitse rajavyöhykkeellä, joten ei sinne pääse kuin rajavartiolaitoksen tms. luvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mennään:
Meille tuo korvatunturi on Joulupukin kotina ollut aina:) Kirjoissa ym. lukee aina tuo korvatunturi

Niinhän se onkin Joulupukin koti. Mutta ei sinne silti pääse noin vaan vierailemaan, kaipa Joulupukkikin haluaa olla välillä rauhassa. Siksi varmaan asuu noin syrjäisessä paikassa. Turisteille on siksi erikseen joulupukin pajoja ja kyliä yms:-)

Meillàkin olisi tarkoitus mennà joskus joulupukin kylààn, mutta taitaa tulla tààltà kallis matka. Talvinen Lappi olisi joskus kuitenkin koettava. Kestàisikòhàn niin kylmàà ?????

olin kyllä pettynyt siihen joulupukin tapaamiseen kun me mentiin 30hengen ryhmässä niin moikattiin pukkia ja sit otettiin kuva ja mentiin pois. :/ Siskon poika 3.v vaan hädissään sano pukille että "Moi.Mulla on ollu ikävä sua" :D

Yhteistyössä