M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:Siellä vaan jutellaan, eikä tarvitse puhua mistään mistä et itse halua. Suosittelen kaikille, ainahan se on hyvä päästä puhumaan itsestään jollekin ihan kunnolla ja ajan kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Juu, tälläkin hetkellä käyn. Kognitiivisessa terapiassa
Minkähän muotoinen terapia sulla tulee olemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Juu, tälläkin hetkellä käyn. Kognitiivisessa terapiassa
Minkähän muotoinen terapia sulla tulee olemaan?
En mä tiedä yhtään... kun nuo ystävät sen on järjestänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:sä oot eronnu, menny ihan ohi...
Juu :/
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:sä oot eronnu, menny ihan ohi...
No voiOot vaan mieleen jääny, ni ihan siks kysyin, kun sait samaan aikaan sen pojan kun mä nuorimmaiseni
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:sä oot eronnu, menny ihan ohi...
No voiOot vaan mieleen jääny, ni ihan siks kysyin, kun sait samaan aikaan sen pojan kun mä nuorimmaiseni
Meidän kuopus on vasta kahden viikon ikäinen :/ mutta parempi näin...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis miten sä olet päässyt jo?
Täällä joutuu odottamaan puolesta vuodesta vuoteen ja tarvii psykiatrin lähetteen.
Ellei halua maksaa itse kokonaan yksityiselle eikä ole tosiaankaan halpaa hommaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sulla menee kotona nyt? Onko asunnosta kuulunut? Ettekös lasten kanssa saisi aika piankin asunnon ja pääsisitte jonon ohi kun tollanen "kriisi" kuitenkin. Muista soitella aktiivisesti PÄIVITTÄIN =) Me saatiin lasten kanssa viikossa asunto. Ero tilanne kans.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis miten sä olet päässyt jo?
Täällä joutuu odottamaan puolesta vuodesta vuoteen ja tarvii psykiatrin lähetteen.
Ellei halua maksaa itse kokonaan yksityiselle eikä ole tosiaankaan halpaa hommaa...
No se on itseasiassa loppuvaiheen opiskelija jolle pääsen ja ilmaiseksi yksityisellä puolella
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis miten sä olet päässyt jo?
No se on itseasiassa loppuvaiheen opiskelija jolle pääsen ja ilmaiseksi yksityisellä puolella
Oletko päässyt siis suhteilla jonojen ohi?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sulla menee kotona nyt? Onko asunnosta kuulunut? Ettekös lasten kanssa saisi aika piankin asunnon ja pääsisitte jonon ohi kun tollanen "kriisi" kuitenkin. Muista soitella aktiivisesti PÄIVITTÄIN =) Me saatiin lasten kanssa viikossa asunto. Ero tilanne kans.
Kiitos ihan kohtalaisesti menee... ei tää tietenkään mitään herkkua oo kun kaikki vielä saman katon alla ollaan. Huomenna selviää saadaanko asunto josta on tänään ollut kokous. Me ollaan ilmeisesti oltu etusijalla siinä kuitenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sulla menee kotona nyt? Onko asunnosta kuulunut? Ettekös lasten kanssa saisi aika piankin asunnon ja pääsisitte jonon ohi kun tollanen "kriisi" kuitenkin. Muista soitella aktiivisesti PÄIVITTÄIN =) Me saatiin lasten kanssa viikossa asunto. Ero tilanne kans.
Kiitos ihan kohtalaisesti menee... ei tää tietenkään mitään herkkua oo kun kaikki vielä saman katon alla ollaan. Huomenna selviää saadaanko asunto josta on tänään ollut kokous. Me ollaan ilmeisesti oltu etusijalla siinä kuitenkin![]()
Hieno homma!!! Koittakaa nyt sinnitellä. Onko sulla kaikki huonekalut sun muut vai joudutko ne ostaan? Sängyt? :/