Onko kukaan käynyt sikainfluenssarokotuttamassa tänään terveen lapsen Vantaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Terveiden pikkulasten (0,5 - 3 v) rokotukset Vantaalla ovat alkaneet tänään neuvoloissa. Onko kukaan käynyt sikainfluenssarokotuttamassa tänään terveen lapsen Vantaalla? Oliko pahoja jonoja/odottamista?

Pakko nyt mainita, mut kello n. 8:45 ja tod näk neuvola on auennut klo 8 eli en usko että monikaan on ehtinyt mennä piikille, jonottaa kaksi tuntia ja tulla palstalle raportoimaan...

Ihan vaan "tärppinä" ajattelin kokeilla, joko joku olisi jo käynyt rokotuksessa. Hartaana toiveena mulla olisi että pienten lasten kanssa ei tarvitsisi jonottaa pitkään ja pahimmassa tapauksessa ulkona... Mulla on alle 1 v vauva ja 2,5 v taapero.

Jos neuvola olisi ihan lähellä kotoa ja EI olisi ollut jonoja, voisi olla mahdollista olla jo palstalla =)

Me isoilla paikkakunnilla asuvat ollaan aika huonossa jamassa näiden jonotusten kanssa :( Ei ole niin isot resurssit kuin pienillä paikkakunnilla.

Tiedän kyllä että todennäköisesti toiveajatteluani siis tuo aloitus...

Jellonainen: Itse mietin just kannattaisiko mennä heti aamulla kahdeksaksi vai iltapäivällä. Aamupäivisin varmaan just kotona olevien vanhempien lapsiperheet liikkeellä. Iltapäivällä monet lapset nukkuvat päiväunia.

Yhteistyössä