onko kukaan käynyt venetsiassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja una
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

una

Vieras
olisin matkaa varaamassa. kumpi olisi parempi ajankohta elo vai lokakuu? ja missä kannattaisi yöpyä? ja kuinka marco polon kentältä pääsee itse venetsiaan (keskustaan ja vanhaan kaupunkiin).. joo en oo ikuna käyny, en ees italiassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja una:
olisin matkaa varaamassa. kumpi olisi parempi ajankohta elo vai lokakuu? ja missä kannattaisi yöpyä? ja kuinka marco polon kentältä pääsee itse venetsiaan (keskustaan ja vanhaan kaupunkiin).. joo en oo ikuna käyny, en ees italiassa :)

Minä kävin heinäkuussa. Tukahduttavan kuuma, kaunis ja erikoinen kaupunki tulin junalla joten en tiedä kulkuyhteyksistä. Yöpyminen voisi olla halvempaa lokakuussa. Kallista on muutenkin.

se vesi siellä haisee. kävin toukokuulla viime vuonna . kävellen pääsee joka puolelle ja vesireittia pitkin kans. kadut ovat kapeita. hyvät liikkeet. vesibussi on kans,sillä pääsee muuallekin käymään

Ehdottomasti lokakuu, koska paikalliset ja eurooppalaiset yleensäkin lomailevat elokuussa. Silloin tupaten täynnä ja kaikki on kallista.

Itsekin menin junalla, joten en osaa auttaa tuossa lentokenttäasiassa.

lokakuussa ei sit kuitenkaan ole vielä kamalan kylmä? mä just tässä oon yrittäny selvittää noita yhteyksiä että miten sinne keskustaan kentältä pääseepi.. ja aika kallista näkyy hotellit olevan, lennot löysin niin halvalla että tekis mieli tarttua (100e/hlö menopaluu)