K
Kyselyikä
Vieras
Onko niistä oikeasti jotain hyötyä? Mitä merkkiä/mallia suosittelet jos olet käyttänyt? Minkä ikäisellä olet alkanut niitä käyttämään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselyikä:Onko niistä oikeasti jotain hyötyä? Mitä merkkiä/mallia suosittelet jos olet käyttänyt? Minkä ikäisellä olet alkanut niitä käyttämään?
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:mitä järkeä? Sama ku ois vaippa, hohhoijjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Okei, ei siis kannata hankkia. Kertikset on olleet meillä käytössä tähän asti, ajattelin että jos noilla housuilla saisin tuota vaippojen menekkiä vähän vähennettyä. Mä vien muksua aika tiuhaan potalle ja vaippaan ei yleensä tule kun pieniä pisuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mulla on imsevimse ja popoliinot pojalla. En kyllä voi kumpaakaan suositella :| pissat tulee yöllä sänkyyn asti. Meillä poika siis ollut päiväkuiva jo pitkään mutta yöllä vahinkoja ja siksi ajattelin että kuivaksiopetteluhousut opettaisivat pojan yöllä pissalle. Pissavahinkoja sattuu kerta pari viikkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mulla on imsevimse ja popoliinot pojalla. En kyllä voi kumpaakaan suositella :| pissat tulee yöllä sänkyyn asti. Meillä poika siis ollut päiväkuiva jo pitkään mutta yöllä vahinkoja ja siksi ajattelin että kuivaksiopetteluhousut opettaisivat pojan yöllä pissalle. Pissavahinkoja sattuu kerta pari viikkoon.
ei ne kuivaksiopetteluhousut ole sama kuin vaippa! Eli jos lapsi nukkuessa pissaa niin kyllähän ne tulvii kun imua on vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Laita lapselle ensin tavalliset pikkuhousut jalkaan ja sen päälle vaippa. Ajaa saman asian...
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Okei, ei siis kannata hankkia. Kertikset on olleet meillä käytössä tähän asti, ajattelin että jos noilla housuilla saisin tuota vaippojen menekkiä vähän vähennettyä. Mä vien muksua aika tiuhaan potalle ja vaippaan ei yleensä tule kun pieniä pisuja.
Kyllä kannattaa päiväkuivaksiopettelua varten hankkia :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:En oo kokeillu mut ostin sellasia housuvaippoja joiden luulis ajan saman asian kun tuntuvat heti märiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:En oo kokeillu mut ostin sellasia housuvaippoja joiden luulis ajan saman asian kun tuntuvat heti märiltä.
Onko ne sellaisia kertisvaippoja? Liberoltahan taitaa löytyä training pants vaippoja... Oliko minkä hintaisia?