onko kukaan käyttänyt yasminelle-pillereitä ? aloitin tänäään ja vähän huolettaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilitantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on n.10kk Yasminellea takana. Kaikista kokeilemistani pillereistä tääkin on ollut sopivin, mutta viime kuukausina ilmestynyt silti välivuotoja...tosin ne tulee aina aikaan jolloin oon erityisen stressaantunut jostain, eli taitaa olla stressipesäkkeen ja pilsujen yhteisvaikutusta.

Jonkin verran mielialanvaihteluita myös ilmaantunut viime aikoina, samoin haluttomuutta. Sellut ja läskit istuu tiukemmassa kuin ilman pillereitä. Vaikea oikeestaan silti sanoa kuinka paljon johtuu pillereistä nuo kaikki, ja kuinka paljon elämäntilanne vaikuttaa...aion silti vaihtaa lähiaikoina.

en käyttäessä huomannut sivuvaikutuksia. kun lopetin käytön, niin havaitsin suuren eron. tämä nyt on vähän henk. koht aiheesta, mutta kirjoitan kuitenkin, koska olisi ollut hyvä, jos jostain olisin itse kuullut. eli vuosia meni ko. pillerin kanssa ja siinä ajassa rupesin pelkäämään seksiä ja siitä tuli kivuliasta. pillereiden lopetuksen jälkeen ongelma poistui, sillä en ollut enää niin kuiva.

Alkuperäinen kirjoittaja nakku:
en käyttäessä huomannut sivuvaikutuksia. kun lopetin käytön, niin havaitsin suuren eron. tämä nyt on vähän henk. koht aiheesta, mutta kirjoitan kuitenkin, koska olisi ollut hyvä, jos jostain olisin itse kuullut. eli vuosia meni ko. pillerin kanssa ja siinä ajassa rupesin pelkäämään seksiä ja siitä tuli kivuliasta. pillereiden lopetuksen jälkeen ongelma poistui, sillä en ollut enää niin kuiva.

no, me käytämme jostain syystä aina liukuvoidetta... :) mutta toivotaan ettei paikat kuivu kuitenkaan eikä tule näppyjä...

Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:
Alkuperäinen kirjoittaja nakku:

no, me käytämme jostain syystä aina liukuvoidetta... :) mutta toivotaan ettei paikat kuivu kuitenkaan eikä tule näppyjä...

joo, käytin myös ceradine intimeä, mutta pillerin vaikutusta se ei riittänyt kumoamaan. jotenkin vuosien saatossa vaikutus oli niin voimakas.