Yasmin pillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniatyyri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miniatyyri

Vieras
Onko kenelläkään käytössä Yasmin pillereitä? Kertokaa hyviä/huonoja kokemuksia. Itse aloitin tänään ja odotan kauhulla sivuvaikutuksia. Siis aikaisemmin oli cerazette merkkiset ja ei sopineet ei ollenkaan, tuli kaikki mahdolliset ja mahdottomat sivuvaikutukset. Joten nyt siis odotan, mitä tämä merkki tekee.....

Joo, kokemusta on, eikä enää ikinä! Aivan jumalaton päänsärky, turvotukset (maha kuin jalkapallo!), tiputteluvuotoa, mielialanvaihtelut olivat jotain sanoinkuvaamatonta.. En kyllä enää koske niihin. Laitoin hormonikierukan pari kk sitten ja se sopii hyvin.

Olen syönyt nyt n. 3kk, muuta hätää ei ole kuin että niskaan ilmestyy isoja, siis ISOJA finnejä. Aikaisemmin oli toiset pillerit ja niissä meni mieliala tosi maahan, näissä ei ole ollut mielialanmuutoksia ja halujakin riittää, toisin kuin ennen. :D

Mulla oli DianeNova - vaihdettiin Yasminiin. Olen erittäin tyytyväinen vaihtoon! Yasmin sopii mulle loistavasti. Ei mitään sivuoireita ja ihon kunto parani. Nyt on ollu pidempi tauko, mutta taukoa ennen ehdin käyttää vuosia.

kiitos vastauksista. mietin vain itse, kun luiin tuota pakkausselostetta, että voinko käyttää näitä, kun olen ylipainoinen ja näissä nimenomaan sanotaan, että verisuonitukoksen riski on suurempi ylipainoisilla pillereiden käyttäjillä kuin ei-käyttäjillä.....

Itselläni on vain positiivisia kokemuksia ko. merkistä. Iho parantunut, menkat niukemmat, yms. ei negatiivisia sivuvaikutuksia. Toki yksilöllisiähän nuo sivuvaikutukset ovat, että paha on mitenkään yleistää noita... mikä käy minulle, ei välttämättä käy toiselle ollenkaan..mene ja tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylipainoinen olen minäkin ja olen vuosia käyttänyt Yasminia ilman sivuvaikutuksia. Käytä rauhassa!

:wave: samoin

kiitos teille lohdutuksesta. itse en tokikaan tupakoi, mutta tuota ylipainoa on jonkun verran... aina sitä yrittää laihduttaa, mutta jotenkin tuntui, että parissa kuukaudessa tuli cerazettejen aikaa 5 lisäkiloa.

Yhteistyössä