onko kukaan leikannut luonnonkiharan ihan lyhyttä mallia?hiukset on pilalle värjätty:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
miten toimii kiharassa hiuksessa lyhyt malli?
eilen täälä jo valitin kun kampaaja värjäsi hiukseni bolndiksi ja se tuli keltaiseksi.
tänään kävin valittamassa ja hän antoi jonkun vaahdon jota käski laittaa hiuksiin--tulos vaaleanpuna lilat. menin takaisin ja kampaaja teki 2 värihuuhtelua blondilla siihen päälle mutta punaisuus ei hävinnyt. no päätettiinsitten vetäistä takaisin tummaksi. nyt pesin hiukset ja tämä tumma väri lähti pois ja vaaleanpunainen tuli takaisin.
hiukset ovat aivan karrelle palaneet.
leikkaanko kaikki pois vai jonkun ihan tosi lyhyen? minulla on erittäin luonnonkihara hius.

Minulla on ollut useammankin kerran aikas lyhyet(ei ihan "poikatukka", mutta lähes) Ja on kyllä erittäin luonnonkiharat hiukset. Niitä voi sitten pitää kiharalla lyhyenäkin tai sitten suoristaa, suoristusraudalla siis.

Suosittelen leikkaamaan lyhyehköksi hiukset. itselläni kampaajalla värjätyt hiukset oli ihan hamppua ja aivan kamala (myöskin luonnonkihara) en kestänyt katsella hiuksiani. Venyi kuin purkka ja oli kuivaa hampuusia. Leikkasin lyhyeksi ja päätin että luonnon väri paras väri.

Luonnonkiharassa lyhyt tukka on aika ärsyttävä, mutta parempi sekin kuin kiukutella huonon hamppu tukan kanssa. Itse ainakin suoristelin aina kiharoitani. =)

Korkkiruuvi käkkäräni on lähes tulkoon suoristuneet kolmen lapsen jälkeen. Ovat enään vain taipuisat.

Leikkaa lyhyeksi ja anna sen jälkeen kasvaa jos et pidä. Nyt vielä voi kulkea pipa päässä ja sitten kesään mennessä ehtii kasvaa jonniin verran.

Itse en tosiaan enään värjää hiuksiani ja olen ihan tyytyväinen. Hieman tylsä väri mutta riskitön. =)

Tsemppiä hius brobleemiin.

mietin vain että tuleeko minusta sitten ihan mummon näköinen jos ei vedä ihan lyhyeksi kun se palanut osa jää pörröisenä tököttämään siihen. ja jos vedän ihan lyhyeksi ja se alkaa kihartumaan eikä saa suoristettua ja äh..
tää on niin kauheeta:(

Alkuperäinen kirjoittaja itkettää:
joo ihan ammatti kampaajalla kävin.
en vain tiedä mitne kehtaan huomenna mennä töihin:(

Voi ei...Mulla tuli kerran nuorempana violetit hiukset,tosin itse värjättiin mutta kuitenkin. Jos sitä töihinmenoa ajattelee,etkä vissiin ehdi saada tukkaasi leikattua tähän hätään,niin onnistuisko joku huivi viritellä päähän,ettei tukkaa näkyis?

en oikein viitsi mikään rätti päässä mennä sairaalaan töihin..
onkohan huomenna kampaamot auki. menen iltavuoroon joten olisi ehkä mahdollisuus käydä leikkaamassa.

Muistatkos sen Felicity-sarjan, jonka pääosanäyttelijällä oli luonnonkiharat hiukset. Hän leikkasi sarjan aikana hyvännäköisen lyhyen kampauksen. Googlettamalla varmaan löydät kuvia.

Mulla on luonnonkiharat ja pelotti leikkauttaa ne lyhyeksi, kun ajattelin että tulisi ihan täysi moppi. Toisin kävi, jostain ihme syystä hiukseni oavt sitä suoremmat, mitä lyhyemmät ne ovat. Kun malli väistämättä alkaa venyä pituutta niin pisimmät hiukset ovat jo kihralla ja muut eivät, mutta sellaisia korkkiruuveja kuin pitkissä hiuksissa oli ei sentään ole tullut.

Sulla on sirot piirteet, joten miksi lyhyet hiukset eivät sopisi? Tsemppiä joka tapauksessa, kyllä ne takaisin kasvavat.

Ja vaihtelun vuoksi lyhyt malli voi tuntua kivalta: itse jäin totaalisesti koukkuun lyhyisiiin hiuksiin, ainoa huono puoli on että parin kk:n välein on viimeistään mentävä taas kampaajalle. Jostakusta se voi olla etukin. :)

heippa!

itse tykkäisin just sellaista lyhyehköistä, kiharista hiuksista, jotka vedetään hiuspannalla taakse. on minusta sellaiset freesin näköiset. sopii myös hoitoalalle!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
heippa!

itse tykkäisin just sellaista lyhyehköistä, kiharista hiuksista, jotka vedetään hiuspannalla taakse. on minusta sellaiset freesin näköiset. sopii myös hoitoalalle!
Ai sellaiset kuin Saana Liikasella? =)

niinhän se kampaaja ois voinu tehdä sitä ja tätä mutta ei tehnyt ja tulos on tämä.eipä se enään oikeen auta miettiä mitä ois voinut tehdä:(
kiitos kaikille rohkaisevista kommenteista! huomenna menen aamusta kampaajalle.

Sulle kävis lyhyt itse asiassa tosi hyvin http://images.google.de/images?q=short+haircut%2Bpicture&oe=utf-8&rls=org.mozilla:de:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=rQafSaKXM6OQ-QaQiZC2Dg&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title =)

Minulla kasvoi sytostaattihoitojen jälkeen uudelleen luonnonkiharat hiukset ja lähtötilanne olis siis kalju. Se siilivaihe oli aika metka, kun olin 13-vuotiaasta kolmikymppiseksi ollut pitkähiuksinen...

Itse en ollut oikein kotonani lyhythiuksisena, sillä minulla on hämmästyttävän vahva pitkähiuksisen naisen identiteetti. Kavereiden mielestä se siililyhyt punapää oli aika sähäkän näköinen.

Yhteistyössä