onko kukaan leikannut luonnonkiharan ihan lyhyttä mallia?hiukset on pilalle värjätty:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muutama vuosi sitten andrew collinge-shamppoon tiimoilta oli lehtien palstoilla semmoinen minusta tosi kaunis lyhyt luonnonkiharien malli, muistan erittäin hyvin kuvan kun mietin vielä että tuo kävisi kun malllillakin oli ohuet, hennot luonnonkiharat hiukset...jos vanhoja lehtiä löytyy niin kannattaa selailla.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%F6t%F6kk%E484&image_id=99169184

siinä kuva hiuksista kun olivat vaaleat ja pitkät.
koko hius juttu juontaa juurensa marraskuulta kun päätin värjätä ne tummaksi. 3 kertaa kampaajat yritti sitä tummaksi ja aina blondi kuulsi alta läpi. no nyt sitten tämä eilisen ja tämänpäiväisen juttu. lyhyeksi leikkaisn kun sanoin kampaajalle että lyhentää vähän mutta niin että saan ponnarille. silloin kampaaja kynäisi oikein kunnolla ja nyt sit ollut tuon pituiset kun tuossa toisessa kuvassa..
ompas sekavasti selitetty:)

nuo ylempien linkkien kuvat ovat sitäluokkaa mitä minulla nyt on pituus. ehkä tuosta vähän lyhyemmätkin ne nytten ovat kun päivällä kampaaja jo vähän lyhensi noita päällys hiuksia kun olivat niin huonossa kunnossa. ei niissä oikeastaan ole kun ihat tyvi ok. eli ihan tosi lyhyt pitää leikata.

Alkuperäinen kirjoittaja itkettää:
ai niin ja en saanut rahoja takaisin enkä edes tajunnut pyytää kun olin niin järkyttynyt.

minä kävisin sinuna vielä jututtamassa sitä kampaajaa ja vaatimassa rahoja takaisin. jos ei anna voit soittaa kuluttajasuoja-asiamiehelle joka varmaan kertoo sulle että kampaamopalveluissa on yhtälailla "palautusoikeus" kuin muissakin tuotteissa. eli jos kampaaja pilaa hiukset, hänen on oltava valmis korvaamaan tuloksensa. ja sitä hoitoainetta pyydät myös.

Itselläni on luonnonkiharat tummat, melkein mustat hiukset luonnostaan. Aina mallini on ollut suht lyhyt, koska luonnonkihara hius on niin kuiva, ettei minulla ainakaan kovin kauniisti kasva pitkäksi. Tulee sellainen kuivan "pehkon" näköinen pöheikkö koko päästä, jos yritän kasvattaa. Hiuksia on muutenkin aikas runsaasti. Joskus joku kampaaja sanoi, ettei suostuisi vaalentamaan minun hiuksia, nimenomaan siksi kun on luonnonkiharat, ja sen takia niin kuiva hiustyyppi. Blondauksessa kuulema hius kuivuu entisestään, joten hiukseni olisivat luultavasti karsean näköiset vaalennettuina. Joten olen siis tyytyväinen "mustapää" ;) Voimia sinulle ap hiusongelman kanssa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo mutta en halua hänen enään koskevan kertaakaan tähän päähäni. siinäpähän pitää sen 60e itsellään. gräyh mua niin vituttaa suoraansanottuna koko asia.

Ai säkin oot vielä hereillä :) Ota sitten kuva siitä uudesta tukasta, mä haluun nähdä mitä ne saa siellä aikaan. Eiköhän se siitä.

joo mutta en halua hänen enään koskevan kertaakaan tähän päähäni. siinäpähän pitää sen 60e itsellään. gräyh mua niin vituttaa suoraansanottuna koko asia.

eihän hän koskekaan.vaan jos oikeesti haluat rahat takaisin niin kait nyt käyt eka pyytämässä ne ja jos ei anna niin soitto kuluttajasuoja-asiamiehelle.

maissihiiri:
juu en mä saa unta..täs mä kökin koneella ja käpälöin tätä kulahtanutta lettiäni. otan kuvan kunhan sit kerkiin. jos en kerkii ennenkun meen töihin niin sitten kun pääsen.tai sit piipahdan töiden jälkeen teillä teellä?

maissihiiri:
juu en mä saa unta..täs mä kökin koneella ja käpälöin tätä kulahtanutta lettiäni. otan kuvan kunhan sit kerkiin. jos en kerkii ennenkun meen töihin niin sitten kun pääsen.tai sit piipahdan töiden jälkeen teillä teellä?

Okei :) Tehdään niin. Mä painun tästä pikkuhiljaa nukkumaan... En jaksa kohta enää kuunnella kun toi yks pelaa Wiitä :D

Olenko sokea, mutta en näe missään noissa kuvissasi kiharoita???? Itse omistan luonnonkiharat hiukset, jotka eivät todellakaan pysy kuosissaan täysin lyhyenä (tuloksena lähinnä afro). Tällä hetkellä hiukset ylettyvät noin hartioille ja se on se paras mitta minulle. Ovat todellisuudesssa paljon pidemmät ja saankin ne pitkäksi sitten suoristimella halutessani. Tykkään kyllä enemmän kiharoista :) Mulla menee sivuilta ihan korkkiruuville....

Tiedätkös mitä minä tekisin :)?

Sinä olet kaunis ja ennenkaikkea hoikka nuori nainen ja sinulla on selkeästi kaunis kallon muoto.
Minä vetäisin partakoneella kaikki pois (tai pyytäisin jonkun muun avuksi ).

Siitä tukka sitten lähtee pikkuhiljaa kasvamaan (ellet ihaqstu loppuiäksesi kaljuun ;) ) ja saat aivan uuden, värjäämättömän pohjan hiuksille.

Kertomasi mukaan tukkasi on karrelle poltettu ja leikattu. Sinuna en kyllä enempää löisi päänahkaan vahvoja väriaineita :(.

kohta siis kampaajalle..pikkusen jännittää mitä siitä tulee! väsyttää todella paljon kun vielä yöllä klo 2 istuin hoitoaineet päässä ja koitin josko vielä olisi saanut jollain konstilla kuntoon tota tukkaa mutta ei se miksikään muutu:(

Kerroin jo eilen illala, että siskollani on samanlainen kihara tukka. Hänellä ollut tässä parin vuoden aikana monta erilaista lyhyttä kampausta, ja kaikki näyttänyt tosi hyvältä! Pelkästään hiusvahalla saa muotoiltua kampauksen.
Harmi, kun en voi siskostani kuvia laittaa tänne... ;). Itselläni oli joskus lyhyt tukka, mutta ei ollut ollenkaan niin hyvännäköinen kun siskollani, koska oma tukkani on melko suora ja "liukas". Kun siskollani on karheampi kiharan vuoksi.

Laitathan sitten kuvan lopputuloksesta :)? Uskon, että sulle saa hyvän kampauksen! Pyydä jotain trendikästä lyhyttä mallia :)

juu voin laitta sitten kuvan kun olen käynyt kampaajalla. voi mennä kyllä vasta iltaan jos kampaajalla menee myöhään koska menen töihin 14-22. heräis jo tuo krapulainen ukko jotta pääsen lähtemään!

Yhteistyössä