Onko kukaan lomaillut HÄRMÄN kylpylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28813327]Kannattaa ensin päivittää tietonsa ennenkuin kommentoi.[/QUOTE]

on kyllä ihan päivitetyt tiedot ja mulle se ei ainakaan ole kylpylä vaan uimahalli

[QUOTE="vieras";28813340]on kyllä ihan päivitetyt tiedot ja mulle se ei ainakaan ole kylpylä vaan uimahalli[/QUOTE]

:D Monessa uimahallissa onkin erikoissaunoja ja hiekkahuoneita, lapsille erikseen altaita jne.

Noooou, don't go there!! Siis aivan kauhea pettymys. Tuli mieleen joku vanhusten kuntoutuslaitos. "Kylpylä" hyvin uimahallimainen ja ruoat tarjottiin koulun ruokalassa. Huoneet samanlaiset ku meidän mummun hoitokodissa. Hauskaa (not) oli ainoastaan se, että kehtasivat periä tuosta saman hinnan ku oikeistaki hotelleista...

Meillä huone oli todella kiva ja yllättävän iso, yksi ylimääräinen sänkykin mahtui hyvin eikä tarvinnut ahtaa niinkuin useimmissa hotelleissa. Huoneessa ei ollut mitään vikaa, siistit isot huoneet. Jos luksusta haluaa, silloin pitää varmaan maksaa vähän enemmän, meillä oli ihan tarjoushintainen huone.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyi ja yöks!;28813374:
Noooou, don't go there!! Siis aivan kauhea pettymys. Tuli mieleen joku vanhusten kuntoutuslaitos. "Kylpylä" hyvin uimahallimainen ja ruoat tarjottiin koulun ruokalassa. Huoneet samanlaiset ku meidän mummun hoitokodissa. Hauskaa (not) oli ainoastaan se, että kehtasivat periä tuosta saman hinnan ku oikeistaki hotelleista...

sehän onkin alunperin suunnattu veteraaneille ja sotainvalideille kuntoutuspaikaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyi ja yöks!;28813374:

Olen samaa mieltä. Huone oli erittäin kulunut ja pinttynyt, samoin hotellin muut yleiset tilat. Lisäksi hotelli oli täynnä romaneja joten tuli vähän epämiellyttävä olo. Ruokakaan ei kehuttavaa ollut. Toissa kesänä käytiin, uudelleen ei mennä.

[QUOTE="vieras";28813478]Olen samaa mieltä. Huone oli erittäin kulunut ja pinttynyt, samoin hotellin muut yleiset tilat. Lisäksi hotelli oli täynnä romaneja joten tuli vähän epämiellyttävä olo. Ruokakaan ei kehuttavaa ollut. Toissa kesänä käytiin, uudelleen ei mennä.[/QUOTE]

Mutta onko kukaan käynyt nyt kun se on remontoitu ja uusittu, niinkuin mainostetaan?

[QUOTE="vieras";28813482]Mutta onko kukaan käynyt nyt kun se on remontoitu ja uusittu, niinkuin mainostetaan?[/QUOTE]

Niin sitä mainostettiin jo edellisenä kesänä, ehkä juuri siksi pettymys olikin niin suuri.

[QUOTE="vieras";28813482]Mutta onko kukaan käynyt nyt kun se on remontoitu ja uusittu, niinkuin mainostetaan?[/QUOTE]

Kyllä, minä, ainut jolla on positiivista sanottavaa asiaan :D monessa kylpylässä olen ollut, eikä niissä mannet tai huoneet ole sen kummempia olleet kuin tuolla.

Vähän ristiriitainen fiilis jäi. Mahtavat oltavat pitkän matkan uimareille, kunnon altaat. Erikseen allas, jossa voi pelailla palloa. Lasten allas oli aika iso, mutta poreltaita muistaakseni vain yksi ja aina täynnä.
Saunoja näytti olevan riittämiin, mutta niistä en ole kiinnostunut.

Uimapuoli oli ok ja ruoka todella monipuolista ja hyvää (iso sali, ei mikään kouluruokala). Oli ainakin silloin kun itse kävin.

Siin' ne plussat. Ja sitten miinukset. Meitä oli iso sakki. Osa oli maksanut isosta huoneesta ja heillä olikin sitten kivat, avarat huoneet. Itse olin pienessä perushuoneessa, joka oli nihkeä ja ankea. Kuluneet ja epämukavat kalusteet, hiekkaa lattialla, tosiaan ajasta jäljessä. Pari tyyppiä oli sviitissä, jossa oli parveke ja poreallas. Se oli mukava, mutta muistutti kyllä enemmän kerrostalokaksiota kuin hienoa sviittiä. Jos meette, kannattaa tilata se iso huone uudelta puolelta. Niitä ei erikseen markkinoida, eikä esim. booking.comissa ollut ainakaan silloin edes vaihtoehtona. En tiedä onko hinnassa paljoakaan eroa vrt. perushuoneeseen.

Maaliskuussa oltiin ja sain kaupan päälle noroviruksen. Varmista, ettei sitä ole kylpylässä liikkeellä. Sitä on tosin kaikissa kylpylöissä ajoittain, mutta eipä asiasta varausta tehdessä hiiskuta :).

Meidän perheelle (2 aikuista 2 lasta (3 ja 5-v) Härmän Kylpylä toimii hienosti!
Tilava huone (perhehuoneisto), hyvät aamupalat ja tekemistä oman halun mukaan koko päiväksi.
Kesäaikana PowerPark on 10 minuuutin matkan päässä!
Kuulemma tulevana kesänä siinä liikuntahallissa on joku outlet-myymälä juhannuskesta heinäkuun puoleen väliin.
Lenno, Panda ja ainakin Reima tuovat tavaraa sinne myyntiin.
Varattiin taas juhannuksen jälkeen perhehuoniesto sinne, 2 vuorokautta oli meidän sakilta 320 €.

Me oltiin viime vuonna, syyslomalla. Powerpark oli jo kiinni,mutta muuten kyllä saatiin aika kulumaan aivan mainiosti. Iso huone, tai siis kaksi huonetta+vessa ja parveke. Mahtui huoneessakin olemaan hyvin.

Yhteistyössä