Onko kukaan luullut olevansa normaalin hoikka, mutta tajunnut todellisuuden kuvasta tai muualta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt alkoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taas olen sekä vaa'an että oman peilikuvani mielestä aina ollut sellainen normaalipainoinen, en hoikka enkä pullukka, isohkoluinen kuitenkin. Mutta kun kuvia katson, monesti ihmettelen miten näytän niin hoikalta/sirolta. :D Mutta ei siinä mitään, kivempi ehkä näin päin.

Mun täytyy sanoa, että saatuani kolme lasta neljässä vuodessa, en enää itsekään tiedä mikä mun kropassa on vikana! Kiloja ei ole jäljellä kuin pari, mutta joka kerta kun esimerkiksi sovittelen jotain vanhoja vaatteita järkytyn kuinka ne istuvat päälläni huonosti... Joko mulla on silloin neljä vuotta sitten ollut vielä vääristyneempi käsitys niistä vaatteista jotka mulle sopivat tai sitten mun kropalle on käynyt jotain kummallista... :xmas:

Kuopuksen ristiäiskuvia katsoessani koin eräänlaisen järkytyksen. Vaikka itse vyötäröllä ei enää kovin paljoa ylimääräistä ollut, niin mun naama oli jotenkin ihan hirveän turvoksissa! Näytin siltä kuin olisin ollut viikon ennen ristiäisiä oikein kunnolla deekiksellä (enkä siis ollut, mikäli joku ihmettelee)! :o

Yhteistyössä