Onko kukaan maistanut sitä FAZERIN uutta SUKLAATA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuripelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuuripelle

Vieras
Huomasin, että ainaskin R-kioskissa myydään uutta Fazerin suklaalevyä (omena-crisp). Onko kukaan vielä sitä maistanut? Onko hyvää?

Myydäänköhän sitä muissa paikoissa (ja voiko ärrältä sitä ostaa yksittäin vai pitääkö ostaa muita suklaalevyjä, jotta sen saa kaupan päälle)?

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mun tietääkseni se ei tällä hetkellä ole kuin kylkiäinen, kun ostat tarpeeksi muita levyjä. Mut siis juu en oo maistanut enkä varmaan maistakaan.

No voihan rähmä! Haluaisin niin kovasti sitä maistaa, mutta hirvittää ostaa kaappiin niin monta muutakin suklaalevyä (ne ei nimittäin mun tapauksessa siellä kaapissa kauaa vanhenisi) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tykkäsin! Parasta silti edelleen fazerin punainen. Omarista ja lontoon rakeesta sekä siitä marjasuklaasta en pidä yhtään.

Pakko munkin on tuota maistaa:) Mä taas rakastan lontoon raetta (ihan paras kaikista)!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tykkäsin! Parasta silti edelleen fazerin punainen. Omarista ja lontoon rakeesta sekä siitä marjasuklaasta en pidä yhtään.

Pakko munkin on tuota maistaa:) Mä taas rakastan lontoon raetta (ihan paras kaikista)!!!

lakritsia/salmiakkia ja suklaata ei pitäis ikinä sekoittaa. mulla tuli kerran oksennus alkuraskaudessa kun näin telkkarissa sen fazerin salmiakkisuklaan mainoksen. =/ omar-suklaa ja tuo marjasuklaa oli ihan huippua.

Yhteistyössä