Onko kukaan muu näin pimee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siivousvimma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siivousvimma

Vieras
Mulla on sellainen vika, että kun meillä käy vieraita, niin heidän lähdön jälkeen imuroin joka huoneen, sekä tarvittaessa pesen vessan ja pyyhin mm. oven kahvat jne.
Lapset saavat toki leikkiä rauhassa täällä ollessaan ja sotkeakkin, mutta vieraiden lähdettyä alkaa pika siivous. Minusta vaan on mukavampi jatkaa koti-iltaa kun on pölyt poissa ja likaiset sormen jäljet pyyhitty. Itsellä on myös 7-vuotias lapsi ja hän on hyvää vauhtia tulossa äitinsä perässä tässä siivousvimmassa.
Sanokaa nyt, että on muitakin yhtä kahjoja!!!

minä kyllä siivoon vieraiden jälkeen jos on viikonloppu, ovenkahvoja en sentäs pyyhi. On niin ihana olla putipuhtaassa, ja vaikka ei putipuhtaasa niin ainakin itse tehdyssä sekamelskassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sulla on pakkoneuroosi - MIKSI?

En koe sitä noin, vaan tykkään kun koti on puhdas ja helppo hengittää. Lapset kun leikkii ja riehuu, niin pölyä lentää ja eteiseen kantautuu roskia ulkoa. No, imuroin muutenkin vähintään kerran päivässä mm. eteisen. Kaipa olen vaan outolintu!

Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:
Täältä löytyy :wave: Ei nyt ihan joka kerta eikä niin tarkkaan, mutta ainaki imuroin usein vieraiden lähdettyä. Ja ennen niiden tuloa, tunnustan..

Huh, pelastit päiväni! En minäkään nyt ihan joka kerta noin tarkkaa siivousta tee, kuin aloitukseen laitoin, mutta imuroin kuitenkin. Tuo ovenkahvojen pyyhkiminen tuli siitä kun viimeksi kävi kylässä 3 lasta, jotka kahvipöydässä söivät Domino-keksien "väliä" eivätkä sen jälkeen pesseet käsiään. Kaikki oven kahvat olivat tahmeat heidän lähdettyään.

Joo, anoppi! |O Musta oikeesti tuntuu että vaikka se meitä joka viikonloppu sinne pyytelee, niin heti kun ovesta ollan ulos menty alkaa kamala kenkien järjestely ja petivaatteiden, mattojen yms. tomutus, imurointi...ihan kuin meissois jotain kirppuja tms. Varsinkin nuo kengät on sille kauhistus jos niitä on pikkueteisessä eikä kaikki ole kaapissa. Ollaan välimatkan takia yleensä viikonloppu siellä ja aina kyllä siivoan jäljet eli otan petivaatteet pyykkiin, petaan sängyt ja kerään lasten lelut yms.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Joo, anoppi! |O Musta oikeesti tuntuu että vaikka se meitä joka viikonloppu sinne pyytelee, niin heti kun ovesta ollan ulos menty alkaa kamala kenkien järjestely ja petivaatteiden, mattojen yms. tomutus, imurointi...ihan kuin meissois jotain kirppuja tms. Varsinkin nuo kengät on sille kauhistus jos niitä on pikkueteisessä eikä kaikki ole kaapissa. Ollaan välimatkan takia yleensä viikonloppu siellä ja aina kyllä siivoan jäljet eli otan petivaatteet pyykkiin, petaan sängyt ja kerään lasten lelut yms.

juu tälläsen vuoksi en ole anopuille vuosiin viitsinyt mennä - saa elää ihan omissa pölyissään...

Yhteistyössä