onko kukaan muu yhtä yhtä pölhö ku minä eli (toisin sanoen mustis,kai) tai sitten otsikko on vähän vääränlainen...lukekaa ja päät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
et ymmärtäny väärin.Kyllä mun mielestä vois kertoa et on uudessa suhteessa...miks ei kertois?! mekin ollaan kuitenki oltu yhes 6 vuotta.

Outoa jos ei ole kertonut seurustelevansa ja olette olleet jo 6 vuotta yhdessä... oletko varma ettei ole sanonut sitä exälleen.

Muuten noista yhteydenpidoista ja mustasukkaisuudesta.... Mikä oikeus mulla olisi kieltää miestä olemasta jonkun kaveri jos itse haluaa kaveri olla ja yhteyttä pitää? Vaikka exään tai johonkin toiseen naiseen? Siis niin kauan kuin se on ystävyyttä eikä siinä ole mitään muita värinöitä mukana. Mä luotan mieheeni. Uskon ettei tee mitään ja tottahan toki voin joskus karmeasti pettyä ja joutua petetyksi, mutta en usko että "sairas" mustasukkaisuus taikyttääminen mua siltä pelastaisi jos näinon käydäkseen. Itse asiassa säästyn isolta murheelta kun olen vain päättänyt luottaa miehen arvostelukykyyn kaverisuhteissaan. osaa varmasti kertoa rajat ystävilleen, oli ne keitä hyvänsä.

no mulla vähä samanmoinen tapaus...

tosin tapailin miestä, vakavamminkin tuossa jokin aika sitten. Mies aina tuumas et taas ex soittaa, ei vastannu ko sano et ei sil mitää asiaa oo et turhaan jankkaa. No kuitenkin meni lähes aina tupakalle ja soitti tälle exälle takas.

Meidän yhteiset suunnitelmat jäivät aina taka-alalle tän exän takia. Esim meil piti olla yhteinen ilta, hyvää ruokaa, saunaa leffaa jne. Mut ilmottiki yhtäkkiä lähtevänsä käymää vanhemmillaan, selvis siinä sitte pienen keskustelun jälkeen, et lähti sen takia ko ex oli menny sen kämpille saunoon kavereidensa kanssa...

Tää ex otti samanlaisen tatuoinnin samaan paikkaan hetki sen jälkeen, kun olin kertonut tälle miehelle omista tatskahaluista...

Vertas meitä, siis mua ja exäänsä, useesti..et ollaan tosi paljo samalaisia. Korviketta ko musta halus??

Näitä juttuja täs suhtees riittää (menneessä suhteessa)

Mut siis joo... eli kyl kavereita saa olla, vaikka ne exätki, mut kohtuus kaikessa. Kyl se huomio pitää kiinnittää nykyiseen, ei exään, jos haluaa et nykyinen juttu toimii... Ja kertoo vaikka pitäiski yhteyttä, salailu vaan pahentaa

Mun mielipide tulee nyt sen exan puolelta. Eli olin exani kanssa yli 10v yhdessa ja siita 8 v naimisissa. Minkaan suurien draamojen takia ei erottu, joten sen puolesta voisimme pitaa yhteytta. Itsea ainakin kiinnostaa tietaa mita toiselle kuuluu. Aluksi lahettelimmekin viesteja. Ihan vaan muutaman vuodessa. Ei mitaan vanhojen muisteluja tms. Eli ihan vaan kuulumisia vaihdoimme. Itse olen talla hetkella kihloissa ja oltu yhdessakin melkein 7 vuotta. Exani mennyt uusiin naimisiin ja tama vaimo todella mustasukkainen. Eli emme voi enaa vaihtaa kuulumisia. Eihan minun elamani siita nyt pahemmin suuntaan tai toiseen jarky, mutta kyllahan tuo vahan omituiselta minusta tuntuu. Tuollainen mustasukkaisuus...

Jos olette olleet yhdessa jo 6v ja pienella paikkakunnalla asutte niin kylla se exa varmaankin tietaa, etta seurustelette. Luultavasti ei nae mitaan pahaa siina jos joskus lahettaa viestin eika tieda mita draamoja se teilla aiheuttaa. Ja mies ei halua sinulle naista viesteista kertoa, koska siita seuraa kuulusteluja. En sano, etta oikein kun valehtelee, mutta ymmarran kylla myos miehesi asenteen. Varmaankin haluaa olla juuri sinun kanssasi, mutta ei halua katkaista valeja lopullisesti exaan. Koska se nyt on vaan lapsellista jos pitaa valit taysin katkaista entiseen elamaan, kun uusi ihminen astuu kuvioihin.

...kun tuntuu taas siltä että tekee mieli kirjottaa tämä elämäntarina jonnekin, kun tuntuu jotenkin niin samanlaiselta tuo sun teksti kuin minullakin joskus. : ) Elikkäs joo, mulla on sama homma että joskus aikaismemin oon ollu tosi mustis miehen exästä, samoin miehen ex oli mustis minusta. : D Ja kyllä näytti sen, olen enemmän sellainen tyyppi että pidän mölyt mahassani, paitsi jos tulee jotain sellasta vastaan mikä sitten aiheuttaa sen että kilahtaa ja kunnolla. No tää meni nyt vähän höpötykseks mut pointti oli se, että tää exä, ainakin sillon alkuaikoina kun oltiin alettu seurustelemaan niin valitteli ikäväänsä ja rakkauttaan ja kertoili että olis parempi jos hän vaan palaisi mieheni kanssa yhteen jne. jne. Mutta sitten mieheni tietty sanoi että on nyt minun kanssani ja rakastaa minua (hän kertoi ja näytti viestit) niin siitäkös se sitten riemastui ja häiriköintä alkoi pahempana kuin koskaan...
Ei mennyt viikkoa kun tuli valitusviestiä tältä naikkoselta että mikä on vinossa ja kaikki on niin vaikeaa ja voivoi ja ei jaksaisi elää ilman miestäni (hänkin - tämä exä - on omalla taholla varattu).
Minua totisesti alkoi ottaa päähän kun hän ei uskonut sanomista, ei vaikka mieheni kuinka sanoi että usko nyt että ei kiinnosta ja voidaanko nyt vaan olla kavereita. Tämä kuulemma kävi vallan mainiosti, niin kuin sadalla muullakin kerralla.
Aina vannottiin uudestaan että hänkin on omalla tahollaan onnellinen ja ei halua mitään tällaista ja toivoo että mekin olemme onnellisia. Kuin sillä naisella olisi ollut kaksi eri persoonaa eikä tiennyt koskaan kummalle puhui. Seuraavana päivänä saattoi olla taas muutama ikävä ja rakkaus viesti puhelimessa.
Nyt vuosien karttuessa tämä on harventunut, toki silloin tällöin nainen ikään kuin "koittaa onneaan", mutta eiköhän se siitä.
Ilman muuta se pistää suututtamaan. Mutta exähän sen voittaa, jos nykyinen lähtee kävelemään ja jättää miehensä ns. "vapaille markkinoille". ^^

Tosi outoa lukea vanhaa tekstiä jonka joskus kirjoittanut.Eipä se tilanne koskaan muuttunut,ei kertonut enkä kysellyt enää. Nyttemmin ollaan erottu,ehdittiin olla pikkasen päälle 7v yhdessä.Joku muukin nainen tämän vuoden puolella sille tekstaili mutta siinä ei kuulemma ollut mitään,en tiedä oliko sitten se nainen vai joku muu mutta niin vain sai pidettyä salassa että sillä on toinen ja otti eron minusta vasta eron jälkeen tajusin että sillä on toinen. Eli meidän ero ei koskenut tätä aloitusaihetta.Nyt kun ollaan erottu niin jätti se muhun jäljet,nyt en ainakaan uskalla varmaan koskaan luottaa kehenkään tai usko mitä sanotaan ja se on surullista.Kyllä se ex pilas mun luottamuksen kaikkiin.Pitäää varmaan edelleen yhteyttä siihen edelliseen exäänsä mutta me ei pidetä,ei olla sitten minkäänlaisissa väleissä enkä kyllä haluiskaan. Näin se elämä menee!

Yhteistyössä