Onko kukaan nähnyt missään WINX tuotteita myynnissä??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Meidän tuleva synttärisankari on ihan hillötön fani.

Tää uusi leffa odottelee ja juhlapäivää ja ajattelin kaveriksi ostaa jotain winx tuotetta, pyyhe, nukke tms. Jos vain löydän.

Oletteko siis nähneet missään?
 
Huutiksessa ainakin on ollut jotain.

Meiltä löytyy Winx-mekko, penaali, pyyhe...mekko on ulkomailta, penaali kirppikseltä (uusien tavaroiden puolelta tosin) ja pyyhkeen alkuperää en muista (Citymarket, Prisma, tms).
 
Mä oon nähyt niitä esim. Muksumasseissa, anttilassa, Raision myllyssä...... niitä on melkein kaikkialla. ja mullakin on 4 winx nukkea: Layla, Stella, Bloom ja Tony pixie.
 

Yhteistyössä