onko kukaan ollu aamiaishoitajana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ollut, hotellissa samalla kun hoidin vastaanottoa, aika perseestä oli.
Mutta erikseen ei varmaan paha. Soitappa sinne ja kysy lisätietoja, työaikahan on sitten ihan aamuaikaisesta.

mä oon ollu..

riippuu ihan hotellista mitä siihen kuuluu, isommissa on monta ihmistä hoitamassa pienessä taas joutuu tekemään kaiken itse.

mä esim paistoin aamulla leivät ja karjalanpiirakat ja nostin kaikki muut tarjolle, keitin kahvit, kananmunat ym , hoidin respan siinä samalla ja tiskasin ja siivosin pöydät ym

keittiön väki laittoi siis illalla kaikki valmiiksi kylmiöihin, lisää joutu sit aina tekemään jos loppui kesken.

niin ja aamiainen oli 6-9 tarjolla

Oon ollu joskus tuuraamassa.. Ravintola-alan koulutus pitää olla, hygieniapassi tietty kans. Palkka normaali maran TESin mukaan. Työ aika kiireistä ainakin jos on isossa ja vilkkaassa paikassa, esim. hotelli. Työajat on suunnilleen 0400-1200, riippuu siitä mihin aikaan se päivän huipentuma eli aamiainen tarjoillaan :) ja sit siitä tietty että mitä muita töitä sulle kuuluu. Ja oliko kivaa..? No semmosta normaalia keittiö/salirumbaa, ihan ok, mutta eipä tosiaan paljon voi laiskotella tuollasessa hommassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
ompa jännä että jos tarvii ihan ravintola-alan koulutuksen, niin sitä ei ole ilmotettu siinä ilmotuksessa :/

No en kyllä usko että tarvii, kun se ei oikeesti ole mitään ihmeellistä duunia. Mutta se hygieniapassi pitää olla.

Yhteistyössä