Olen joskus teininä ottanut. Ja menen justiinsa vastaamaan siihen kysymykseen. En vain kerkiä kovin tarkkaan seuraamaan kaikkia avauksia. Sinun nikissä ei mitään vikaa
Mietin vaan toimiiko yhä huomenna kun pääsen apteekkiin 9 aikaan ja jos ovis oli jo ke-iltana tai -yönä ja touhut torstaina viiden maissa iltapäivästä :/
Eikös jo siittiöiden kulku munanjohtimiin kestä 7 tuntia, eli siinä jo kumoutuisi tää