Onko KUKAAN ottanut katumuspillereitä koskaan??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin vaan toimiiko yhä huomenna kun pääsen apteekkiin 9 aikaan ja jos ovis oli jo ke-iltana tai -yönä ja touhut torstaina viiden maissa iltapäivästä :/

Eikös jo siittiöiden kulku munanjohtimiin kestä 7 tuntia, eli siinä jo kumoutuisi tää :D
 

Yhteistyössä