Onko kukaan ovulaatiotestillä testannut hätäisenä raskautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyykki-Maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyykki-Maija

Vieras
Itse vahingossa äsken ajauduin sivuille jossa sanottiin että sitäkin voisi käyttää ja pakkohan se oli testata ( ovulaatiotesteillä en ole ikinä osannut ovulaatiota etsiä joten on jäänyt käyttämättömänä lipastoon ).

Minulla vasta kp. 24/28 ( terotuleilla "tasattu" kierto ). ja ovulaatio testi näytti selvän viivan mutta ei kyllä ollut lähellekään niin tumma kuin kontrolliviiva.
Olisikohan näyttänyt jo näillä päivillä vahvaa plussaa jos plussa ois tulossa vai oliskohan pitäny testata vasta kun menkkojen ois pitäny alkaa?

Oireina väsymys, palelu ja hikoilu, päänsärky, alaselkä särky, viiltävä repäisykivut alavatsassa ja nivusissa välillä, jotenkin epätodellinen olo, itkuherkkyys ja mielialanheittely, levottomat ja väsyneet jalat...

Ja nyt siis ei tarvi kenenkään kertoa että olenko raskaana vai en :D Eikä siihen puuttua tai siitä ärsyyntyä ;)

Vaan kysyin ihan vain sitä että onko joku testannut ovistestillä plussaa ja millä päivillä sitä pitäisi alkaa käyttämään jos haluaa käyttää? ;)
Raskaustestejä ostan jo ensi viikolla lisää joten ei tarvitse näillä testailla sen pidempään mutta tulipahan testattua :)

[QUOTE="vieras";28462043]Olen testannut, viiva oli niin tumma, että kontrolliviivaa juuri ja juuri erotti :)
Olen myös testannut silloin kun en ollut raskaana ja aina tuli haalea viiva.[/QUOTE]

testasitko silloin kun menkkojen piti alkaa vai jo aiemmin? :)

Ovulaatiotesti tummenee kyllä muutenkin hyvin monella kierron loppua kohden. Raskautta se merkitsee jos on tasavahvat viivat tai testiviiva kontrollia tummempi. Ite oon saanu ovistestiin kontrollia tummemman viivan DPO11eli 3päivää ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa.

Yhteistyössä