onko kukaan rakastunut heti eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ent vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ent vakkari harmaana

Vieras
sitä tässä vaan pohdin että voiko se olla aitoa ihastusta tms. jos on tavannut heti eron jälkeen. tavallaan erottiin ennen kuin muutin pois miehen luota ja tapasin uuden miehen sattumalta juuri kun olin muuttamassa omaan kotiin.
järki sanoo että ei voi noin vain heittäytyä suhteeseen uuden kanssa mutta tunteen sanoo ihan muuta. muutama kuukausi ollan nyt seurusteltu ja olen aivan hulluna tähän uuteen.
itse kuvittelen että olen käsitellyt eron kun sitä on suunniteltu ja pohjusteltu jo niin kauan ennen kuin virallisesti osoitteet erilleen. kummiskin ajatus siitä ettei olisi yksin ollenkaan välissä pelottaa.
onko muilla kokemuksia vastaavasta???

itselle on käynyt näin.eroa olin tekemässä kun SE OIKEA asteli eteeni.ajattelin että vietämpä kunnon sinkku kesän ja pidän hauskaa tämän herran kanssa, mutta niin se eteni että nyt oma koti ja yhteinen tulevaisuus <3

kauanko meni ennenkuin suhde meni "vakavaksi"? oliko jommallakummalla lapsia?
nehän siinä huolestuttaa. koko ajan haluaisi toista nähdä mutta kun on lapsia molemmilla eikä halua lasten päitä sekotella niin tapaamiset jää välillä harvaksi. en edes tiedä haluanko mitään vakavaa taikka tulevaisuutta mutta aivan älytön ikävä koko ajan ja tekisi mieli lapsetkin tutustuttaa/lomailla yhdessä.

Mulla oli lapsia ja hävettää myöntää, mutta nykyiseni oli myös tavallaan syrjähyppy :ashamed: Olimme siis jo todella pahassa kriisissä, mutta en vain saanut lähdettyä. Nykyinen on se oikea mulle ja minä hänelle. Menimme kihloihin pari kuukautta eron jälkeen ja nykyinen muutti meille 9 kk:n kuluttua. Yhdessä kävimme lomalla 4 kk:tta tapaamisen jälkeen ja sitä ennen hän kävi aina silloin tällöin satunnaisesti meillä kylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joyride:
Mulla oli lapsia ja hävettää myöntää, mutta nykyiseni oli myös tavallaan syrjähyppy :ashamed: Olimme siis jo todella pahassa kriisissä, mutta en vain saanut lähdettyä. Nykyinen on se oikea mulle ja minä hänelle. Menimme kihloihin pari kuukautta eron jälkeen ja nykyinen muutti meille 9 kk:n kuluttua. Yhdessä kävimme lomalla 4 kk:tta tapaamisen jälkeen ja sitä ennen hän kävi aina silloin tällöin satunnaisesti meillä kylässä.

meillä kun on molemmilla lapsia niin ovat leikkiessä tavanneet pari kertaa mutta aika varovainen haluan sen suhteen olla. menee ihan pää sekaisin kun ajattelee välillä et mitä jos oltaisiin joskus ihan oikein yhdessä molempien lasten kanssa jne. enkä edes tiedä tarkaan mitä se mies haluaa mutta uskoisin että ei ole poissuljettu vaihtoehto

Yhteistyössä