Onko kukaan saanut lotosta ikinä mitään voittoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anne

Vieras
Itsellä oli yhdellä rivillä vain 3 numeroa oikein ja sillä ei vielä saa mitään,jos olisi ollut vielä 1 numero niin olisin saanut edes 12,50e.
Onko totta että lotossa eniten esiintyvät lottonumerot ovat:3,9,21,8,36.
Ja vähiten 39 numero.
Suositumpia numeroita ovat:5,10,15,20,25,30,35 numerot.

sain kerran takavuosina 6 ja lisänumeron. muutama kymmenen tuhatta markkaa sillä silloin sai, koska pääpotti jakautui monelle.

seuraavalla viikolla silloin sitten tuolla 6 ja lisällä sai yli puoli miljoonaa :/ tasan ei käy onnen lahjat. olin silti iloinen pienemmästä voitostani, mukavasti ylimääräistä sekin oli.

Lotossa jokusen kerran 4 oikein, mutta raveissa veikkasin suunnilleen hevosten nimen perusteella :) ja veikkaus maksoi 2,80? ja voitin liki 3000?, siitä olen ollut tosi iloinen.

Meillä mies lottoaa dollarinkuvat silmissä vilkkuen ja joskus harvoin on saanut 4 oikein tms. Minun mielestäni lottoaminen on enemmänin sellaista hyväntekeväisyyttä, sillä hyviä kohteitahan tuo RAY voittorahoillaan rahoittaa.

Kerran luulin että oli samassa lapussa 4 ja 4 oikein mutta siinä olikin 4 ja 5 oikein. Hiukan vajaa sata euroa sillä sai. Oli kiva ylläri kaupalla kun lunastin voittoa ja se olikin enemmän kuin luulin.

Useamman kerran 4 oikein, muutaman kerran 5 oikein.

Yks 5 oikein voitto tuli niin, että annoin numerojen pyöriä päässä, ja mikä sieltä vaan nousi ni pistin mieleen, myöhemmin muulle lapulle ylös, ja sit vasta myöhemmin kupongille.

Yhteistyössä