Onko kukaan saanut selvänäkijältä täysin nappiin menneitä tietoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen kysellä onnistuneita kokemuksia selvänäkijöistä.

Minä jostain syystä sain päähäni soittaa selvänäkijälle juuri ennen kun olin menossa hedelmöityshoitoihin. En kertonut itsestäni mitään, kysyin ihan vain että mitä hän näkee minulle. Hiukseni melkein nousivat pystyyn, kun hän sanoi että hän näkee ensimmäisenä lapsen, ja sitten kertoi millainen lapsi on luonteeltaan yms. Tulihan se lapsi sieltä sitten. :heart: Sukupuolenkin kertoi, nappiin meni sekin. Ja kertoi myös lapsen ulkonäöstä, oikein meni ...

Joskus 15 vuotta sitten soitin tuota aiemmin selvänäkijälle, en muista mitä hän sanoi, mutta muistan että hän kertoi että olen lähellä merta, ( hänellä oli lankapuhelin eli ei nähnyt mistä soitan ) ja että olen juuri tehnyt jotakin hiuksilleni. ( olin juuri värjännyt hiukseni. )

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="suski";22408978]Reunahuomautuksena tiedoksi, että joistakin lankapuhelimista näkee mistä numerosta soitetaan.[/QUOTE]

Olikohan niitä 15 vuotta sitten jo?

[QUOTE="äää";22409032]oli[/QUOTE]

Ok se selittyy siis sillä. =)

Mutta tuo eka tarina kyllä ihmetyttää. Itse olen sellainen että uskon asioita jos itse näen. Mutta en ole kyllä tuosta selvänäkemisestä vielä yhtään varma.

Kenelle soitit toisella kerralla? Mä olen joskus soittanut Leena F:lle. Näki mielestäni tosi hyvin. Joskin väitti etten eroa miehestäni ja nyt olen tehnyt päätöksen lähteä. Saas katsoa pääsenkö lähtemään.

Toi "ensimmäinen lapsi" on voinut tarkoittaa myös esim. siskon tai kaverin ensimmäistä lastan ja yleensä ihminen tekee hiuksilleen päivittäin jotain, harjaa tai panee ponnarin :D .

[QUOTE="mä";22409072]Kenelle soitit toisella kerralla? Mä olen joskus soittanut Leena F:lle. Näki mielestäni tosi hyvin. Joskin väitti etten eroa miehestäni ja nyt olen tehnyt päätöksen lähteä. Saas katsoa pääsenkö lähtemään.[/QUOTE]

Voimia sulle vaikeassa tilanteessa!! :hug:

En yhtään muista kenelle soitin. Mutta ilmoitus ei ollut Iltalehdessä yms. vaan ihan "alan lehdessä", :cool: Minä Olen-lehti taisi olla. Tosin ihan samat niissä varmaan ilmoittelee.

Minä olen soittanut ennustajalle kahdesti, osa asioista tapahtunut jo. Tiesi mm vuosien takaisesta keskenmenostani, tulevaisuudesta tiesi mm minkälaista työtä tulen tekemään ja asioita parisuhteesta.

Juu eli tuo toka selvännäkijä on voinut olla humpuukia. =)

Ekaa vielä vähän mietin uskoisko, ei siis puhunut ensimmäisestä lapsesta, vaan että ekana näkee mulle tulevan lapsen. =) Minusta se oli ihmeellistä, kun en kertonut mitään itsestäni. Eikä mun ääni kuulosta niin nuorelta että se olisi voinut siitäkään arvata että lapsi-asia on mulle ajankohtainen, enkä edes tuolloinkaan todellakaan enää mikään nuori ollutkaan.

*muoks* tämä oli siis nimimerkille "suski"

Olin jotain 22-25 v kun eräs romaninainen halusi välttämättä povata minulle (maksua vastaan toki). Jossain baarin terassilla istuttiin. Hän ennusti, että saan viisi lasta, joista ensimmäiset on kaksoset. Nyt olen ensimmäistä kertaa raskaana ja odotan kaksosia. Siltikään en jaksa siihen viiteen kyllä uskoa :D

[QUOTE="tyty";22409320]Olin jotain 22-25 v kun eräs romaninainen halusi välttämättä povata minulle (maksua vastaan toki). Jossain baarin terassilla istuttiin. Hän ennusti, että saan viisi lasta, joista ensimmäiset on kaksoset. Nyt olen ensimmäistä kertaa raskaana ja odotan kaksosia. Siltikään en jaksa siihen viiteen kyllä uskoa :D[/QUOTE]

Oho, saas nähdä tuleeko sinusta suurperheen äiti, kun kerran tuohonkin asti on jo mennyt oikein. :D

Ensimmäinen lapsi ois voinu tarkoittaa niin paljon muutakin kuin sitä sun tulevaa lastasi.
Se viel et jos sinne väliin tuppaa sanomaan jotain,niin näkijällä on mahdollisuus vaihtaa suuntaa sulle sopivaksi.

[QUOTE="vieras";22409841]Ensimmäinen lapsi ois voinu tarkoittaa niin paljon muutakin kuin sitä sun tulevaa lastasi.
Se viel et jos sinne väliin tuppaa sanomaan jotain,niin näkijällä on mahdollisuus vaihtaa suuntaa sulle sopivaksi.[/QUOTE]

heh, minua kyllä vähän ihmetyttää nyt, että miksi täällä jo toinen ymmärtää että selvänäkijä puhui "ensimmäisestä lapsesta" ? Ehkä kirjoitin jotenkin epäselvästi, mutta selvänäkijä sanoi suunnilleen näin että "Ihan ensimmäisenä minä näen elämääsi tulevan lapsen". Tuo tieto siis oli päällimmäisenä, hän näki ekaksi tuon asian.

En tosiaan ollut sitä ennen tarkoituksella sanonut muuta kuin kysynyt että mitä näet minulle.

En kertonut koko puhelun aikana tulevista hoidoistani, ja siti hän puhui koko ajan lapsesta joka on minulle tulossa.

Joo mutta ilman muuta tuo on voinut olla hakuammuntaakin. Jos selvänäkijälle soittaa 10 naista, niin varmasti ainakin yksi soittaa siksi että haaveilee lapsesta. Eli yksi kymmenestä ennustuksesta voi osua oikeaan. :D

Yhteistyössä