M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Käytiin alustavasti kysymässä ja lupasivat 100 000-130 000 ilman takaajia (luottotakuulla) ja säästöjä ei ole. Tulot yhteensä 2500e.
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Käytiin alustavasti kysymässä ja lupasivat 100 000-130 000 ilman takaajia (luottotakuulla) ja säästöjä ei ole. Tulot yhteensä 2500e.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun pitäisi ottaa laina kokonaan omiin nimiini, noin 115000 ja nettotulot mulla on noin 1000 euroa, mitenköhän pankissa suhtautuu. Tosin minä varmaan saan takaajan tuohon, että sen puoleen ei ongelmaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun pitäisi ottaa laina kokonaan omiin nimiini, noin 115000 ja nettotulot mulla on noin 1000 euroa, mitenköhän pankissa suhtautuu. Tosin minä varmaan saan takaajan tuohon, että sen puoleen ei ongelmaa ole.
Miten tuollaisista tuloista voisi yli sadan tonnin lainaa maksaa? PItäähän sinun tuolla rahalla elääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen vaan:Tai miten voi olla niin pienet nettotulot?????