Onko kukaan sopinut miehen kanssa muiden tapailusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselevä

Vieras
Onko kellään avioliittoa, jossa on lupa tapailla myös muita?
Meillä menee ihan hyvin, mutta ajattelimme, että voitais kokeilla olisiko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen.
Kaksi sääntöä: kotiin ei tuoda ketään, jos mielessä on muu kuin kaveruus.
Ja yhteisiä rahoja ei tuhlata mihinkään yhden illan hoitoihin.
Mies on marraskuussa lähdössä laivalle ja ihan sinkkuna saa lähteä.
Itsellä ei mitään "tavoitteita" :D Jos joskus jotain kivaa löytyy niin...

Juu ei. Satuttaa niin hirveesti ajatus omasta miehestä jonkun muun kanssa, että ei se "oma kokeilukaan vieraissa lakanoissa" voisi ikinä sitä korvata. Vaikka olisi kuinka yhdentekevää seksiä ilman tunteita. Leikitte tulella.

Ja kuinka kuvittelette, että se paluu aviovuoteeseen olisi sitten kokemusten jälkeen entistä parempaa. Ei todellakaan, aina on jollain tavalla mielessä ne joita on tavannut ja se että sillä toisella on myös mielessä ne joita on tapaillut. Lopun alkua suhteelle tuollainen.

Pakko kysyä että miltä se sinusta tuntuu jos mies tulisi kotiin sieltä risteilyltä tolkuttoman saaneena, hyväntuulisena ja salaperäisenä.
Et kyselisi? Et olisi mustasukkainen? Ei tuntuisi pahalta?

Pakko kysyä myös että onko sinusta ajatus vieraasta miehestä panemassa sinua ihana ja toteuttamiskelpoinen. Tuntuisiko luontevalta avata itsesi hänelle, suudella...? Tuntuuko hyvältä idealta? Entä se jälkiolo, uskotko että olet fiiliksissä vai iskeekö kauhea morkkis ja kuvotus jos ei oikein natsannutkaan?

Ensinnäkin on harvinaista, että yhden illan suhteista saisi hyvää seksiä. Eli toista pitäisi tapailla jotta siitä saa kaiken irti ja mikä on todenäköisyys että toiseen ihastuu??
Tämä vaatisi, että teillä kummallakin on sivusuhteet ja ei ole helppoa löytää hyvää panosuhdetta missä tunteita ei ole.
Ei toimi ei..ja aika vaivalloista kaiken lisäksi.

Miksi mies olisi salaperäinen? Minähän sen luvan annoin olla muiden kanssa. Sehän olis vaan hyvä, jos olisi hyväntuulinen.
Niitä virheitä ja morkkiksia mä just odotan :D enkä oikeestaan hae seksiä (ainakin nyt tuntuu siltä) enemmänkin flirttailua, treffailua ja pussailua. Ja sitä jännityksen tunnetta?
Musta taas tuntuu, että tällä tavalla meillä voi olla tulevaisuus. Ja itse asiassa tunnen yhden vanhemman pariskunnan, joka on elänyt näin. Erosivat vasta 30 vuoden jälkeen.

[QUOTE="aapee";29155565]Miksi mies olisi salaperäinen? Minähän sen luvan annoin olla muiden kanssa. Sehän olis vaan hyvä, jos olisi hyväntuulinen.
Niitä virheitä ja morkkiksia mä just odotan :D enkä oikeestaan hae seksiä (ainakin nyt tuntuu siltä) enemmänkin flirttailua, treffailua ja pussailua. Ja sitä jännityksen tunnetta?
Musta taas tuntuu, että tällä tavalla meillä voi olla tulevaisuus. Ja itse asiassa tunnen yhden vanhemman pariskunnan, joka on elänyt näin. Erosivat vasta 30 vuoden jälkeen.[/QUOTE]

Sillä salaperäisyydellä tarkoitan sitä että etkö hinkuisi yksityiskohtia? Oisko kiva miettiä että oliko se muikkeli parempi kuin sinä, antoiko kakkoseen, ottiko poskeen? Mitäs mies teki, antoi koko hoidon? Entäs jos se mies kertoisi tarkalleen että juu, sitä ja tätä ja tuota tehtiin, kertoisi että oli hyvä? Parempi? Paras ikinä?
Pysyiskö sulla myös hyvä mieli?
Miksi odotat morkkiksia ja virheitä???
Ettekö te voi miehesi kanssa viritellä sitä kipinää, sovitte vaikka roolileikkiä, menette lomalle, flirttaatte, puhutte rivoja? Pussailette yökerhossa ja päätätte ettette mene sen pidemmälle?
Minusta surullista jos pitäisi tuollaiseen lähteä mutta tottakai jokainen tyylillään.

[QUOTE="aapee";29155565]Miksi mies olisi salaperäinen? Minähän sen luvan annoin olla muiden kanssa. Sehän olis vaan hyvä, jos olisi hyväntuulinen.
Musta taas tuntuu, että tällä tavalla meillä voi olla tulevaisuus. Ja itse asiassa tunnen yhden vanhemman pariskunnan, joka on elänyt näin. Erosivat vasta 30 vuoden jälkeen.[/QUOTE]

Jos haluat treffailua ja pussailua ja myös seksiä ym., niin miksi olet parisuhteessa ollenkaan? Toihan käytännössä tarkoittaa sitä, että olette toisillenne vain varalla kunnes jompi kumpi löytää sellaisen, jota ei ole valmis jakamaan muiden kanssa. Sori, mutta miehet ei suostu tuollaiseen jos todella välittävät naisestaan.

Joo, jotenkin tuntuu siltä ettei kukaan naistaan rakastava mies ole valmis jakamaan häntä sängyssä. Jos siis todella rakastaa.
Tai voihan se tavallaan rakastaa, mutta vierasta tekee niin paljon mieli että on valmis siitä edestä jakamaan puolisoa. Tämä pätee tietysti myös toisin päin.

Joo, jotenkin tuntuu siltä ettei kukaan naistaan rakastava mies ole valmis jakamaan häntä sängyssä. Jos siis todella rakastaa.
Tai voihan se tavallaan rakastaa, mutta vierasta tekee niin paljon mieli että on valmis siitä edestä jakamaan puolisoa. Tämä pätee tietysti myös toisin päin.

Kaipa se riippuu rakkauden laadusta. Joku voi rakastaa toista kaverillisessa mielessä, niin että toinen on ku vanha sopiva villasukka... Mutta mä ainakin tahtoisin tulla rakastetuksi tulisesti, raivokkaasti, intohimoisesti. Rakkauden kuuluu tuntua.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
En usko että toimii, tuollaista suhdetta haluavilla se oma suhde on todnäk laimea kämppissuhde jossa periaatteessa kaikki ok mutta keskinäinen kiintymys ja jopa sen uudelleen löytämisen halu puuttuu kokonaan. Mun mies oli tuollaisessa suhteessa kun tapasimme, sillä oli lupa panna muita. No mehän tietenkin rakastuimme ja lyhyen harkinnan jälkeen mies jätti exänsä. Eipä sekään kyllä tuota exää haitannut..

Siis siitähän tässä on kyse, ei rakasteta toisiamme enää niin kuin ennen. Enkä olis kyllä itekkään uskonut haluavani tällaista joskus. Mutta nyt se tuntuu parhaimmalta ratkaisulta. Eikä tässä mitään menetettävää ole. Ja miehen ja vaimon parisuhde tämä ei ole ollut pitkään. Kumpikaan ei vaan halua erota. Ja tää puhdisti ilmaa ihan älyttömästi. Ja mulla on toodella vapauttava olo. Tätä kirjoittaessa mietin myös miksei erota. Mut me ollaan rakennettu hieno elämä lapsille, joten ei haluta rikkoa sitä. Ehkä intohimoisesti rakastunut ja parisuhteeseensa tyytyväinen ei voi ymmärtää tätä. En minäkään vielä esim. 2v sitten olisi ikinä uskonut tällaiseen järjestelyyn.

En usko että toimii, tuollaista suhdetta haluavilla se oma suhde on todnäk laimea kämppissuhde jossa periaatteessa kaikki ok mutta keskinäinen kiintymys ja jopa sen uudelleen löytämisen halu puuttuu kokonaan. Mun mies oli tuollaisessa suhteessa kun tapasimme, sillä oli lupa panna muita. No mehän tietenkin rakastuimme ja lyhyen harkinnan jälkeen mies jätti exänsä. Eipä sekään kyllä tuota exää haitannut..

No näinpä :)

Me olemme. Rakkautta ja seksuaalista jännitettä meillä on ollut aina. Olen kuulemma mieheni paras seksikumppani ja minun mielestäni mies on sitä. Meillä minä edustan tyyppiä, joka saattaa olla rakastunut tai ihastunut moneenkin mieheen samanaikaisesti. Tämän lisäksi minulla on kuitenkin aina "ykkönen", se oma mies. Kotiimme emme muita tuo, mies ei kai vielä ole tehnyt edes mitään mutta minä olen pari kertaa mennyt toiseen sänkyyn. Olivat pettymyksiä molemmat, mutta tulipahan kokeiltua. Tällä hetkellä on seesteinen tilanne: tunteita on toisaalle, mutten halua tehdä mitään.

Yhteistyössä