?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Epäili mahalaukun tulehdusta tai sappikiviä (ei ollut ultran mukaan ainakaan sappikiviä ), sain reseptin et voi aina ottaa jos tulee vatsakipuja ja kyl ne mulla auttoi. Ei vienyt kipua kokonaan pois mut helpotti sen verran et pystyin olemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Hei mullekkin määrättiin viikko sitten tätä Zolttia vatsavaivoihin, mutta ei mulla oo auttanut. Kamala henkinen tressi ollut jo jonkun aikaa elämässä, ja kuukausi sitten huomasin oudot vatsaoireet. Kipua ylävatsalla, joka säteilee selkään ja oikeaan kylkeen. Epämielyttävää tunnetta vatsalla, turvotusta,ilmaa, pahaa oloa..jotenkin tosi inhottava olo koko ajan
Pelottaa tietysti että onko vatsa ym. sisäelinten syöpä
Millaisia oireita teillä on ollut?
Hei mullekkin määrättiin viikko sitten tätä Zolttia vatsavaivoihin, mutta ei mulla oo auttanut. Kamala henkinen tressi ollut jo jonkun aikaa elämässä, ja kuukausi sitten huomasin oudot vatsaoireet. Kipua ylävatsalla, joka säteilee selkään ja oikeaan kylkeen. Epämielyttävää tunnetta vatsalla, turvotusta,ilmaa, pahaa oloa..jotenkin tosi inhottava olo koko ajan
Pelottaa tietysti että onko vatsa ym. sisäelinten syöpä
Millaisia oireita teillä on ollut?