Onko kukaan syönyt Zolt lääkettä vatsavaivoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epäili mahalaukun tulehdusta tai sappikiviä (ei ollut ultran mukaan ainakaan sappikiviä ), sain reseptin et voi aina ottaa jos tulee vatsakipuja ja kyl ne mulla auttoi. Ei vienyt kipua kokonaan pois mut helpotti sen verran et pystyin olemaan.

Mun äiti söi tuota, koska joutui syömään tulehduskipulääkkeitä pidemmän pätkän putkeen, kun mursi nilkkansa. Suojasi vatsaa.
Itse en ole tuota, mutta vastaavia (Nexium, Pariet). Mahakatarriin.

Kiitos teille. Olen viikon kärsinyt epämääräisistä kivuista ja vatsavaivoista. Ärtynyttä suolta veikataan aiheuttajaksi. Nyt siis Litalginia ja tuota Zoltia määrättiin ja jos ei maanantaihin mennessä helpota niin seuraavaksi ylävatsaultra ja tähystys.

Verikokeita otettiin myös tänään ja pissakoe. Verikokeiden tulokset saan huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Epäili mahalaukun tulehdusta tai sappikiviä (ei ollut ultran mukaan ainakaan sappikiviä ), sain reseptin et voi aina ottaa jos tulee vatsakipuja ja kyl ne mulla auttoi. Ei vienyt kipua kokonaan pois mut helpotti sen verran et pystyin olemaan.

Kysyisin vielä, että mitä oireita sinulla oli?

Hei mullekkin määrättiin viikko sitten tätä Zolttia vatsavaivoihin, mutta ei mulla oo auttanut. Kamala henkinen tressi ollut jo jonkun aikaa elämässä, ja kuukausi sitten huomasin oudot vatsaoireet. Kipua ylävatsalla, joka säteilee selkään ja oikeaan kylkeen. Epämielyttävää tunnetta vatsalla, turvotusta,ilmaa, pahaa oloa..jotenkin tosi inhottava olo koko ajan :(

Pelottaa tietysti että onko vatsa ym. sisäelinten syöpä :(

Millaisia oireita teillä on ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Hei mullekkin määrättiin viikko sitten tätä Zolttia vatsavaivoihin, mutta ei mulla oo auttanut. Kamala henkinen tressi ollut jo jonkun aikaa elämässä, ja kuukausi sitten huomasin oudot vatsaoireet. Kipua ylävatsalla, joka säteilee selkään ja oikeaan kylkeen. Epämielyttävää tunnetta vatsalla, turvotusta,ilmaa, pahaa oloa..jotenkin tosi inhottava olo koko ajan :(

Jos säteilee selkään, oisko sappivaivoja?

Kuin minun kynästäni kirjoitettu teksti. Sain viime perjantaina zolt-kuurin ja parin viikon päästä uudelleen lääkäriin. Syöpää pelkään myös ;( Mitä sinun vastallesi kuuluu nyt?