Onko kukaan tehnyt 3 lasta putkeen käymättä välillä töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähän

Vieras
siis jos on työpaikka olemassa. Mä ollut kotiäitinä yli 3v, yhden kuukauden kyllä kävin välissä töissä. Ja nyt sit tekis mieli vielä kolmas lapsi putkeen, mut mietin et pitäiskö kuitenkin käydä töissä välissä. Ikää 33v joten vuosikausia en sikälikään tahtois oottaa vaikka ei nyt mikään ikäloppu vielä olekaan ;)

Mulla vakipaikka josta ollut pois jo 7,5v putkeen. Nyt viides lapsi putkeen tulossa:) Sama tehä kaikki putkeen, kyllä se työpaikka oottaa ja työvuosia paljon vielä edessä:)

Riippuu, kuinka kauheen tärkee työ on. Jos oot kokki ei se paljoo muutu lomailun aikana. Jos oot lakinainen, se saattaa muuttuukkin, mutta valinta on omasi ja päivääkään et varmaan vaihtais pois, kun myöhemmin mietit ratkaisujasi.

Kiitos teille kun olette vastailleet. Ammattini on "akateeminen", en pidä tuosta sanasta, se antaa minusta elististä leimaa ja elistinen en ole ;)! Mutta joka tap, koko ajan tulee uutta tietoa, tutkimusta ja sikäli mua vähän mietityttää, pitäisikö edes hetki käydä töissä päivittämässä tietojaan. Mutta vauvakuume on niin kova, että se menee varmaan edelle :), on kuitenkin ihan eritärkeä juttu perhe ja lapset kuin työ.