T
TheUnforgiven
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pitää siis ottaa parit fisut tai tequilat itsekkin ennenkuin alkaa työvuorokoska siel saa nukkua?
ei siellä nukuta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pitää siis ottaa parit fisut tai tequilat itsekkin ennenkuin alkaa työvuorokoska siel saa nukkua?
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pitää siis ottaa parit fisut tai tequilat itsekkin ennenkuin alkaa työvuorokoska siel saa nukkua?
ei siellä nukuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pitää siis ottaa parit fisut tai tequilat itsekkin ennenkuin alkaa työvuorokoska siel saa nukkua?
ei siellä nukuta![]()
ei helvetti... MITEN HITTO MÄ SELVIÄN HENGISSÄ 3 PÄIVÄÄ???
miten te sen teitte??
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pitää siis ottaa parit fisut tai tequilat itsekkin ennenkuin alkaa työvuorokoska siel saa nukkua?
ei siellä nukuta![]()
ei helvetti... MITEN HITTO MÄ SELVIÄN HENGISSÄ 3 PÄIVÄÄ???
miten te sen teitte??
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Samalailla kuin festareilla. Tahdon voimalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kerta riitti mulle. tietty jos itse tykkää örveltämisestä, on goom juuri oikea paikka. mä lähdin kaveriporukassa josta ei loppuiltana näkyny ketään paitsi silloinen poikaystäväni (nykyinen aviomies). Muut oli sammuneina jossain tai tekemässä jotain jonkun kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kerta riitti mulle. tietty jos itse tykkää örveltämisestä, on goom juuri oikea paikka. mä lähdin kaveriporukassa josta ei loppuiltana näkyny ketään paitsi silloinen poikaystäväni (nykyinen aviomies). Muut oli sammuneina jossain tai tekemässä jotain jonkun kanssa![]()
siellähän ei edes puhelimet kuulu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Niin..apua ei ole saatavilla:/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos on sammunut, niin ei puhelimesta ole paljon apua... ja jos tekee "jotain jonkun kanssa jossain" (eli sänkypuuhissa) ei kyllä puhelimeen vastaaminen ole ensimmäisenä mielessä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos on sammunut, niin ei puhelimesta ole paljon apua... ja jos tekee "jotain jonkun kanssa jossain" (eli sänkypuuhissa) ei kyllä puhelimeen vastaaminen ole ensimmäisenä mielessä...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Kerran fuksina. 1 yö. Oli kyllä äärettömän hauskaa, mutta enää en haluaisi mennä![]()
UimallaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Kerran fuksina. 1 yö. Oli kyllä äärettömän hauskaa, mutta enää en haluaisi mennä![]()
miten sieltä pääsee niinku kesken kaiken pois?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:UimallaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Kerran fuksina. 1 yö. Oli kyllä äärettömän hauskaa, mutta enää en haluaisi mennä![]()
miten sieltä pääsee niinku kesken kaiken pois?![]()
Tai meet hyttiin ja ovi kiinni, korvatulpat korviin ja pää tyynyyn
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:UimallaAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:miten sieltä pääsee niinku kesken kaiken pois?![]()
Tai meet hyttiin ja ovi kiinni, korvatulpat korviin ja pää tyynyyn
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:"Valittavana on joko 22 tunnin GOOM tai 46 tunnin superGOOM" lukee tuolla http://www.goom.net/07_risteily.htmAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:eiku oikeesti! *oikeesti hysteerinen* ku jotku sanoo olleensa vain yhden yön!?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Ehkä suosittelisin 22 tuntia, jos oot töihin menossa :headwall: Ei sitä selvinpäin kestä.