V
vierailija
Vieras
Onko kukaan tilannu Anttilasta ja ei sitten hakenut pakettia ja lasku tulee silti?Tilasin siis laskulla tuotteen.
Tänään sain nimittäin jonkun maksumuistutus lapun anttilasta postin mukana ja ihmettelin kun en hakenut kyseistä tuotetta vaan löysin samanlaisen edullisempaan hintaan kaupasta suoraan.
Tänään sitten tipahti tuo lasku ja tästä on kohta 2 kk kun tilasin tuotteen,no soittelin anttilaan ja sanoivat että eivät tiedä missä tuote on,onko vielä kaupassa kun sinne tilasin sen.
Ja ei voinut tehdä muuta kun siirtää laskun eräpäivää,en ymmärrä.
Jos en ole hakenut tuotetta ja en aio hakea niin eikös sen laskun pitäisi sitten niinku lähtee pois kokonaan eikä vaan siirtää eräpäivää?
Johtuuko tämä nyt siitä konkurssi jutusta vai ?
Ja onko kellään muulla käynyt samalla tavalla ja miten tässä pitää tehdä.
En tietenkään maksa laskua kun eihän mulla ole sitä tuotettakaan..
En edes muistanut tuota tuotetta kun siitä tosiaan on se 2kk ja silloin ei ollut mitään konkurssi juttuja vielä,luulin että se on palautunu tottakai takaisin sinne vantaalle mistä se lähtikin tänne meidän anttilaan..
Huoh,en ymmärrä mitä tässä nyt sitten pitää tehdä?
Ehdotti että lähden anttilaan kyselemään tuotetta mutta jos en enää tarvitse sitä niin mitäs sille sitten tehdään?
Jotenkin outoa..osaisko joku neuvoa kun ei tuo asiakaspalvelu tiennyt mistään mitään näköjään..
Tänään sain nimittäin jonkun maksumuistutus lapun anttilasta postin mukana ja ihmettelin kun en hakenut kyseistä tuotetta vaan löysin samanlaisen edullisempaan hintaan kaupasta suoraan.
Tänään sitten tipahti tuo lasku ja tästä on kohta 2 kk kun tilasin tuotteen,no soittelin anttilaan ja sanoivat että eivät tiedä missä tuote on,onko vielä kaupassa kun sinne tilasin sen.
Ja ei voinut tehdä muuta kun siirtää laskun eräpäivää,en ymmärrä.
Jos en ole hakenut tuotetta ja en aio hakea niin eikös sen laskun pitäisi sitten niinku lähtee pois kokonaan eikä vaan siirtää eräpäivää?
Johtuuko tämä nyt siitä konkurssi jutusta vai ?
Ja onko kellään muulla käynyt samalla tavalla ja miten tässä pitää tehdä.
En tietenkään maksa laskua kun eihän mulla ole sitä tuotettakaan..
En edes muistanut tuota tuotetta kun siitä tosiaan on se 2kk ja silloin ei ollut mitään konkurssi juttuja vielä,luulin että se on palautunu tottakai takaisin sinne vantaalle mistä se lähtikin tänne meidän anttilaan..
Huoh,en ymmärrä mitä tässä nyt sitten pitää tehdä?
Ehdotti että lähden anttilaan kyselemään tuotetta mutta jos en enää tarvitse sitä niin mitäs sille sitten tehdään?
Jotenkin outoa..osaisko joku neuvoa kun ei tuo asiakaspalvelu tiennyt mistään mitään näköjään..