onko kukaan tilannut funky junk kaupasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kumipuu

Aktiivinen jäsen
27.05.2010
1 672
2
36
Yritin googlettaa jotain kokemuksia kyseisestä nettikaupasta mutta ei löytynyt mitään. Elikkä onko kenellekään mitään kokemuksia? Uskaltaako sieltä tilata?

Osoite on www.funkyjunk.fi

Olen tilannut muutaman kerran kyseisestä kaupasta ja aina on tilaukset tullet nopeasti perille, eikä mitään ongelmia ole ollut. Osa vaatteista on hyvälaatuisia ja osa taas ei. Joissain vaatteissa hinta-laatusuhde tosi huono..

..useasti. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt niin tilauksissa kuin palautuksissakaan. Mutta yhdyn edelliseen, että hinta-laatu suhde ei aina paras, mutta siksi onkin tuo palautusoikeus. Ja suosittelen katsomaan myös sivut www.jeans.fi ja www.trendiks.fi. Myyvät samoja vaatteita hiukan eri hinnoilla.. Lisäksi on roosaliina.net ja shopninka.fi, mutta näistä en ole mitään tilannut.

uskaltaako tilata? no jos on suomalainen nettikauppa niin uskaltaa! suomessa nettikaupoissa 14pv palautus oikeus. ihme nysveröintiä! Tilaa ja ota selvää! Ei yhestä topista konkurssiin pitäis mennä!

Hei kaikille Funky Junkin kyselijöille. Olen uusi yrittäjä Funky Junkilla ja voin taata, että on turvallista ja luotettavaa tilata tuotteitamme. Yritys on yhden hengen verkkokauppa, niinkuin aikaisemminkin ja nyt se on muuttanut Lahdesta Saloon. Tuotteiden hinnat ovat laadun mukaisia ja vaikka tuotteet ovatkin halpoja, monet niistä on hintaansa laadukkaampia, mutta joidenkin kohdalla hinta kertoo laadun, niinkuin muissakin liikkeissä. Olen itse ollut Funky Junkin asiakas jo vuosikausia ja kun huomasin, että kauppa lopettaa, niin otin yhteyttä omistajaan ja teimme kaupat tämän vuoden alussa, sillä olen ollut itse tyytyväinen kaupan tuotteisiin ja palveluun. Tilaaja tulee varmasti saamaan tuotteet tai tiedon jos jokin tuote puuttuu ja viallisia tuottetia ei lähetetä tilaajille. Toivottavasti siis kokemuksesi "ellu" paranee tulevaisuudessa. :)

Ystävällisin terveisin
Heli/Funky Junk

Yhteistyössä