Onko kukaan tilannut mitään tuolta Vistaprint yhtiöstä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odewii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi kuukautta sitten lähetin tilauksen, joka ei vielä ole saapunut perille. Kyselyihini tulee automaattinen vastaus, jossa asia luvataan hoitaa. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Taisi käydä niin, että rahat menivät yht. 45 euroa eikä tuotteet koskaan saavu perille. Kurjaa kun tilasin tavarat joululahjaksi. Kyseenalainen firma, jolla ei ole minkäänlaista puhelinnumeroa tai kontaktihenkilöä. Yhteydenotot ainoastaan sähköpostitse ja englanniksi. EN KYLLÄ SUOSITTELE!!!

Vistaprint on täyttä kusetusta! Tilasin tänään kalenterin, ok se sujui ihan normaalisti, mutta sitten kun olin vahvistanut ja maksanut laskun tuli ruutuun, että sinulla on 10 minuuttia aikaa tilata extra hyvällä tarjouksella lisää tuotteita. Painoin "tilaa"-nappia (ajattelin sen avaavan uuden ikkunan, jossa olisin voinut tehdä lisä tilauksia, niin kuin yleensä tämmöisillä sivuilla on), kun mainostivat toista kalenteria 10,99 ilman postikuluja. En siis halunnut tilata toista kalenteria, olisin vaan halunnut vilkaista mitä muuta lisämaksuja olisi tullut tuon 11euron mukaan, mutta kappas sitte huomasin että aikaisemman tilauksen määrä oli kasvanut kahteen tilaukseen ja hinta oli noussut 30 eurosta 45 euroon, mistään ei voinut perua eikä muokata tilausta. Nyt vituttaa suuresti ja korkealta. Vihaista sähköpostia hienolla perusjunttisuomen englannilla lähti britteihin.

Ihmettelen suuresti miten ne voivat laskuttaa uudestaan ilman, että kysyvät minulta vahvistusta siihen?

Tilasin marraskuun lopussa kalenterit yli 60,00€, olisi pitänyt tulla jo aikaa sitten, kun seurasin lähetystä. Laitoin s-postilla kyselyä, mutta tuli engl. kielinen automaattivastaus. Taisi olla täyttä huijausta! Olenpa 60€ köyhempi nyt ja ilman joululahjoja, joiksi kalenterit olisivat menneet. En myöskään todellakaan suosittele tätä firmaa!

Mä kans tilasin kalentereita(43€). Olis pitäny tulla seittemässä päivässä, eipä tullu. Laitoin s-postia ja sain vastauksen, että olis pitäny jo tulla. Lähettivät tilauksen uudestaan ja hyvittivät kortille 15€. Perjantaina pitäis tän uuden tilauksen tulla, saa nähdä miten käy..... Ja joululahjaksi minäkin näitä suunnittelin.

Minä tilasin kalenterin pari viikkoa sitten ja eilen se tuli. Minulle tuli siis sähköpostiin viesti, jolla sai Vistaprintiltä ilmaisen kalenterin omilla kuvilla, ainoastaan postarit piti maksaa. Tyytyväinen olen!:)

Alkuperäinen kirjoittaja tärpätti harmaana;22633708:
Muuten ihan ok mutta laatu on ainakin hieman heikompaa kun Ifolorin vastaavissa.

Tämä totta, Extrafilmiä yleensä käytän ja kyllä siellä laatu on parempaa. Mutta ainakin minun ilmaiskalenterini tuli ihan ajallaan ja muutan kaikki ok, joten hinta-laatusuhde ihan kohdillaan kuitenkin.:D

Mulle tuli kotiin mainos,että tilaa ilmainen kalenteri vain postimaksuilla. Minusta kuulosti niin epämääräiseltä jo moinen,etten uskaltanut alkaa omia kuvia sinne lataamaan. Ties minne päätyvät. Kuka oikeesti jakaa ilmasia kalentereita ihan noin vaan?

Mun kaveri tilas joulukortit Vistaprintiltä marraskuussa, mutta niitä ei ole kuulunut. Nyt sai lopulta s-postilla yhteyden firmaan ja selityksen, että kortit on jumittuneet Euroopan lumikaaoksen vuoksi johonkin päin Eurooppaa, eikä ennätä jouluksi Suomeen. Rahat saa kuulemma takaisin, mut uusia kortteja ei enää ennätä tilaamaan...

[QUOTE="vieras";22676895]Mulle tuli kotiin mainos,että tilaa ilmainen kalenteri vain postimaksuilla. Minusta kuulosti niin epämääräiseltä jo moinen,etten uskaltanut alkaa omia kuvia sinne lataamaan. Ties minne päätyvät. Kuka oikeesti jakaa ilmasia kalentereita ihan noin vaan?[/QUOTE]

Jaa, kyllä mulle vain on samanlaisia tarjouksia tullut muistakin firmoista, siis joku tuote pelkkien postimaksujen hinnalla, ei kai tuo nyt mitenkään outoa ole?:D

Mä tilasin kans joulukortteja, mutta eipä ole näkynyt. sähköpostilla oon saanu vastauksen, että eivät tiedä missä kortit ovat ja laittoivat uudet kortit tulemaan, nekään ei ole saapunut, laitoin uudestaan mailia ja vastasivat, että ovat kyllä lähettäneet kortit, mutta jos eivät tänään tule, niin sit pitää ottaa yhteyttä ja he laittavat rahat takas.. tilattiin miehen kanssa ihan täsmälleen samaan aikaan jollain tarjouksella kortteja ja miehelle tuli silloin kun pitikin, mutta mulle ei.. en ymmärrä miksi joidenkin tilaukset jumittais jossain lumen takia, ja osa tilauksista kuitenkin tulee perille...

Mä meinasin tilata, mut siinä vaiheessa kun piti maksaa etukäteen niin peruin tilauksen. Kyllä kaikista muista firmoista on saanut laskun tuotteen mukana. Mä haluan saada tavaran ennenku maksan mitään. Ja näistä kommenteista päätellen, ihan hyvä että en tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Päännnniii;22633692:
Vistaprint on täyttä kusetusta! Tilasin tänään kalenterin, ok se sujui ihan normaalisti, mutta sitten kun olin vahvistanut ja maksanut laskun tuli ruutuun, että sinulla on 10 minuuttia aikaa tilata extra hyvällä tarjouksella lisää tuotteita. Painoin "tilaa"-nappia (ajattelin sen avaavan uuden ikkunan, jossa olisin voinut tehdä lisä tilauksia, niin kuin yleensä tämmöisillä sivuilla on), kun mainostivat toista kalenteria 10,99 ilman postikuluja. En siis halunnut tilata toista kalenteria, olisin vaan halunnut vilkaista mitä muuta lisämaksuja olisi tullut tuon 11euron mukaan, mutta kappas sitte huomasin että aikaisemman tilauksen määrä oli kasvanut kahteen tilaukseen ja hinta oli noussut 30 eurosta 45 euroon, mistään ei voinut perua eikä muokata tilausta. Nyt vituttaa suuresti ja korkealta. Vihaista sähköpostia hienolla perusjunttisuomen englannilla lähti britteihin.

Ihmettelen suuresti miten ne voivat laskuttaa uudestaan ilman, että kysyvät minulta vahvistusta siihen?

öö... ?? :D Jos klikkaat että "tilaa", niin mitä enää ihmettelet? Kyllä tuossa nyt voi syyttää ihan itseään.

Ihmettelen suuresti, miksi klikkailet netissä ruudulle hyppääviä "tilaa"-mainoksia jos et halua tilata. Pientä varovaisuutta olis hyvä harrastaa.

Korttien piti tulla 9pv viimeistään ja tänään on 16pv. lähetin sinne s postiakin mutta ei siihen ole vastattu vaikka luvattiin 48h sisällä vastaa. Tais sinne jäädä mun 45 euroa. Humpuukia koko vistaprint!!!!

Tilasin joulukortit lapsen kuvalla 7.12 ja maksoin kympin lisän, jotta tulisivat 7 päivässä. Maksoin masterilla, vahvistus s-postiin 3.12, että tuote on lähetetty...Mitään ei ole kuulunut!! 15.12 laitoin kyselyn s-postitse, johon ei vielä vastattu:( No, tyhmyydestä saa kärsiä, kun en ottanut heti kättelyssä selville, että tuotteet tulee hollannista. V****taa koko vistaprint!!!!!!!!!!!!!!!!