Onko kukaan tilannut mitään tuolta Vistaprint yhtiöstä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odewii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ei todellakaan näy kalentereita. Ei ole vastannut s-posteihin. Facebookissa on ryhmä jossa PALJON porukkaa odottelee tilauksiaan ympäri eurooppaa. Täyttä kusetusta koko touhu.

[QUOTE="Minttu";22689651]Joo ei todellakaan näy kalentereita. Ei ole vastannut s-posteihin. Facebookissa on ryhmä jossa PALJON porukkaa odottelee tilauksiaan ympäri eurooppaa. Täyttä kusetusta koko touhu.[/QUOTE]

Mulla on toiminut aina aivan hyvin. Hitain mahdollinen toimitus onkin ollut tosi nopea ja tulleet ihan ihanteellisina. :)

Yhdellä toisella foorumilla oon lukenut, kun joku on tilannut kortteja ym muttei oo tullu vaikka olis pitänyt tulla aikaa sitten. Mä meinasin tilaa mut onneks sit en ja nyt en pääse spammista eroon.

vastasivat vihdoin sieltä minulle ja väittivät että ovat laittaneet ne postiin kyllä, eli posti on ne sitten hävittänyt eikä heillä ollut mitään seurantakoodiakaan antaa kun ei ollut pakettina. huoh.

tilaus lähtetetty jo joulukuun alussa, ei oo vielä näkynyt. sain ekan kalenterin ilmaiseksi ja otin sitten toisen maksullisena. Tarkoituksena olisi antaa mummuille joululahjaksi. Saa nähä ehtiikö enään :S ärsyttävää kyllä!

Minäkin tilasin 30.11. joulukortteja maksaen vieläpä 7 pvän nopeasta toimituksesta. Kortteja ei kuulunut 10 pvään, reklamoin. Vastauksena pahoittelu ja että ovat lähettäneet uudet kortit 10.12., jotka saapuvat viimeistään 17.12.. Mitään ei ole tullut tähän päivään mennessä. Soitin Luottokuntaan, pystyvät perimään rahat takaisin Vistaprintiltä vaikka ne olisi jo menneet yhtiölle. Olkaa ihmiset aktiivisia ja laittakaa kaikki pienetkin summat takaisinperintään sitä kautta! Saadaan pois markkinoilta yksi huijarifirma edes.

[QUOTE="Mä kans";22674267]Mä kans tilasin kalentereita(43€). Olis pitäny tulla seittemässä päivässä, eipä tullu. Laitoin s-postia ja sain vastauksen, että olis pitäny jo tulla. Lähettivät tilauksen uudestaan ja hyvittivät kortille 15€. Perjantaina pitäis tän uuden tilauksen tulla, saa nähdä miten käy..... Ja joululahjaksi minäkin näitä suunnittelin.[/QUOTE]

Tää mun tilaus tuli tänään tuplana! Elikkä sain sekä alkuperäisen, että uudelleen lähetetynkin :)

On lähetetty minulle 1.12 eikä ole vieläkään näkynyt. Piti sitten keksiä uudet joululahjat kun eivät saapuneet ajoissa. Sähköpostia olen lähettänyt mutta ei mitään vastausta. Tilaus ei ollut kuin 24e, mutta harmittaa silti. Saas nähä tuleeko ollenkaan.

Huh, kylläpä teillä muilla on huonoja kokemuksia. Oikein säikähdin, jos minullekin olisi käynyt noin, koska olen tehnyt isoja tilauksia.
Ihan ekalla kerralla tilasin ilmaiset käyntikortit postikulujen hinnalla hitaimmalla toimituksella ja tulivat nopeammin kuin lupasivat. Toisella kerralla tilasin joulukortit valokuvasta ja samoin kalentereita seitsemän päivän toimituksella, tulivat juuri seitsemäntenä päivänä ja olin hyvin tyytyväinen. Sitten tuli tarjous ja tilasin vielä heti seuraavana päivänä vielä 11 erilaista mukia omilla valokuvilla joululahjoiksi sillä hitaimmalla postimaksulla(ilmainen toimitus), mutta yllätyksekseni ne toimitettiinkin samassa paketissa korttien ja kalentereiden kanssa, joten sain ne seitsemässä päivässä. Otin lisäksi ilmaisen t-paidan ja leimasimen. Rahaa on tuonne firmaan mennyt, joten onneksi on toiminut loistavasti!

Kannattaako tilata, millaisia kokemuksia teillä on ollut jos joku teistä on tilannut sieltä?

Tilasin joulukuun alkupuolella Vistaprintiltä kuvakalenterin jossa oli meidän perheen lemmikeistä kuvat sekä mukin jossa oli koiramme kuva. Tilauksen piti olla perillä ennen joulua koska tulisivat joululahjaksi. Tilaustani ei ole vieläkään tullut vaikka on jo 29. joulukuuta. Sain Vistaprintiltä viesti jossa sanottiin että tilaus olisi perillä 21.12. joten alan olla epätoivoinen että tuleeko pakettini koskaan...:( Tilaamani tuotteet olisivat olleet joululahjaksi tyttärelleni ja maksoin vielä tilauksen nopeuttamiseksi ylimääräisen maksun. Silti ei tuotteita ole näkynyt. Joten itse en ainakaan aio enää tästä firmasta tilata mitään

Tilasin joulukuun 3.päivä kalentereita jotka tulivat tosin vähän myöhässä mutta ennen joulua kuitenkin. Vistaprintissä tulleissa sähköposteissa oli kyllä joku suomalaisen naisen nimi joka toimii kai yhteyshenkilönä ts. suomen päässä

Tilasin viimeksi Photoboxista. Heillä viivästyi lähetykset Euroopan tilanteesta johtuen. Tulivat alkuviikosta kuitenkin, vaikka ei jouluksi ehtinykään. Hyvittivät ostosumman automaattisesti. Eli sinänsä sain ilmaisen kalenterin :)

joo,mäkin tilasin sieltä joulukortit lapsestamme jo kuukausi sitte. eipä ole tullut vieläkään ja maksoin ne etukäteen! nyt tulee vaa sähköpostia, olet VIP- asiakkaamme :D hahah

Tilasin mukeja, joihin piti omia tulla valokuvia ympärille. Maksoin lisämaksun, jotta lähetys tulisi perille jouluksi, mutta ei ole tullut vieläkään huolimatta useista yhteydenotoista.
En kyllä löydä mistään suomalaista yhteystietoa, josta voisin asiaa kysellä. Englanninkieliselle palautesivulle olen laittanut kyselyitä, mutta asia ei ole sen paremmin sieltä valjennut, on vaan luvattu ottaa selvää.

Tilasin pari viikkoa ennen joulua Vistaprintiltä vuosikalenterin ja mukin. Näissä oli lemmikkiemme kuvia. Tuotteet piti maksaa heti. Maksettuani tuotteet sähköpostiini tuli viesti että tuotteet ovat minulla 21. joulukuuta ja olin tyytyväinen että ehtivät jouluksi koska oli tarkoitus antaa ne joululahjaksi. Tuotteet eivät kuitenkaan tulleet jouluksi eivätkä vielä Uudeksi Vuodeksikaan. Vasta 4 tammikuuta postinkantaja toi tuotteet suoraan kotiovelle. Ilmeisesti sääolosuhteet olivat hidastuttaneet pakettien toimitusta kun tuli kuitenkin ulkomailta asti. Pitkäpinnaisuuutta kaikille toivottelen. En usko että Vistaprint tahallaan huijaa. Vastuu siirtyy siinä vaiheessa muille kun he toimittavat tilatut tuotteet eteenpäin.

Tilasin hlmikuussa kaksi hupparia ja t-paidan enkä ole vieläkään saanut tuotteita useista s-posteista huolimatta. Tuotteeni maksoi 86.00€. Olen pyytänyt palauttamaan rahojani mutta turhaan. Sinne meni pienituloisen rahat. Suomalainen on liian hyvä uskoinen ja saan syyttää vain itseäni.