V
"vieras"
Vieras
Eli onko kukaan tilannut mittojen mukaan kaksostenrattaita ja paljonko maksaa jos teettää? Onko tuplasti enemmän? Kaikki kaksostenrattaat mitkä on myynnissä ovat aivan liian pieniä/kapeita meijän tarpeisiin. Kaivattas leveämpää ja korkeampaa mallia. Saiskohan esim.Oralta tilattua, ku on suomalainen vaunuvalmistaja? Kiitos jos joku jaksaa vastata. Ei millään haluttaisi ostaa pieniä vaunuja/rattaita, koska lapsemme eivät mahdu niihin yksinkertaisesti.
Ja jos joku tietää jonkun tilavan kaksostenrattaat merkin kertokaa, ollaan koluttu kaikki paikat ja etsitty tilavia kaksostenrattaita mutta ei löydy ei ja tämä ainoana vaihtoehtona et jos saa teetettyä.