Onko kukaan tilannut mittatilaustyönä rattaita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli onko kukaan tilannut mittojen mukaan kaksostenrattaita ja paljonko maksaa jos teettää? Onko tuplasti enemmän? Kaikki kaksostenrattaat mitkä on myynnissä ovat aivan liian pieniä/kapeita meijän tarpeisiin. Kaivattas leveämpää ja korkeampaa mallia. Saiskohan esim.Oralta tilattua, ku on suomalainen vaunuvalmistaja? Kiitos jos joku jaksaa vastata. Ei millään haluttaisi ostaa pieniä vaunuja/rattaita, koska lapsemme eivät mahdu niihin yksinkertaisesti.:( Ja jos joku tietää jonkun tilavan kaksostenrattaat merkin kertokaa, ollaan koluttu kaikki paikat ja etsitty tilavia kaksostenrattaita mutta ei löydy ei ja tämä ainoana vaihtoehtona et jos saa teetettyä.:)
 
Missä niillä rattailla liikutaan? Teillä/pyöräteillä/kävelyreiteillä. Lapsemme ovat isokokoisia ja pitkiä eivät todellakaan mahdu tavallisiin tupliin, kuitenkin rakastavat rattaissa olemista. Lasten etu ois jos sais edes hiukan isommat rattaat/vaunut.
 
Muuten loisto idea, mutta et todellakaan pääse niillä vaunuilla yhtään mihinkään. Että syystä ne on sen kokoisia kuin on. Kaupan kassatkin on mahdoton tehtävä normia tuplille toisinaan.
 
Hei nyt keksin. Hanki pyöräperäkärry, josta saa rattaat. Ne on tilavat. Mutta suoraan sanoen en minäkään ymmärrä, miksi nyt tarvitaan jotku megaisot kiesit....
 
Rattaiden rungot tehdään isoina sarjoina Kiinassa. Ei varmaan yksikään firma ala tekemään erikseen jollekin runkoa, joka pitäisi suunnitella erikseen ja sen täytyy täyttää vielä tuvallisuusstandardit. Samoin kaikki kankaiden kaavat pitäisi tehdä uusiksi. Mahtaisi maksaa hunajaa. Sitä paitsi Suomessa ei ole tehty yhtään rattaan runkoa viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen, vaan Orakin tehdään Kiinassa.
 

Yhteistyössä