Onko kukaan tilannut ostos-tv:n niitä "toppi-rintsikoita"? Onko oikeesti hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-kuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

E-kuppi

Vieras
Rintsikoissa mun koko on 75E niin mietin pitäiskö tilata M vai L koko kun mainostavat että paidan koon mukaan kannattaa valita. Toisaalta meinasin tilata M-kokoa mutta jos ne kiristääkin ison kuppikoon takia niin sit L tuntuis ehkä paremmalta päällä.

Harmi kun ei voi testata etukäteen.

Mä oon tilannu, on ihan mukavia päällä. Eivät tosin tue kyllä mitenkään ihmeellisesti paremmin kuin normirintsikatkaan, mutta tämmöisenä isotissisenä juuri mitkään ei tue kauheesti. Koko kannattaa ottaa paidan koon muukaan ja siten, että mieluummin vähän isompi koko. Itsellä L ja kuppi on joku DD-E. Hieman mietin, et oisko pitänyt ottaa xl, vaikka paidoista menee M-L.

Mulla on yhdet sellaiset kun mutsi oli tilannut sen paketin. Taitaa olla se comfortisse bra(?).
Onhan ne törkeen rumat ja ei kyllä todellakaan sovi miksikään urheilurintsikoiksi vaikka yhdessä mainoksessa se täti juoksee ne päällä (ja tissit hyppii ylös alas). Ihan ok nukkuessa ja kotona ollessa. Mukavat kyllä kun ei kato peilistä :D

Mulla on yhdet sellaiset kun mutsi oli tilannut sen paketin. Taitaa olla se comfortisse bra(?).
Onhan ne törkeen rumat ja ei kyllä todellakaan sovi miksikään urheilurintsikoiksi vaikka yhdessä mainoksessa se täti juoksee ne päällä (ja tissit hyppii ylös alas). Ihan ok nukkuessa ja kotona ollessa. Mukavat kyllä kun ei kato peilistä :D

Joo muakin huvitti kun mainostivat että voi myös urheillessa käyttää :D
Kotona ja duunissa niitä ajattelin pitää kun eihän ne sieltä paitojen alta näy :) Muuten sit tavalliset rintsikat ;)

[QUOTE="möö";25608763]mukavat päällä kun ei kiristä.purita .tai olkaimet tipu.
mutta juuri tuo etteivät tue :( ( ja mulla vain c kuppi)[/QUOTE]

Kyllähän siinä mainoksessa niitten naisten povi näyttää hyvin tuetulta. Eikö tue sit yhtään?

[QUOTE="a p";25608802]Kyllähän siinä mainoksessa niitten naisten povi näyttää hyvin tuetulta. Eikö tue sit yhtään?[/QUOTE]

No siis tukee, mutta ei enempää kuin tavalliset rintsikatkaan. :)

Ja mäkin ostin nää duunia varten (ajan taksia vloppuisin) ja autonratissa yöllä ei tavalliset rintsikat oo kovin mukavat. Mut nää on niin kivat päällä, et en käytä tavallisia enää ollenkaan. :)

Mä aina mietin, että onko ne sen verran paksua materiaalia, ettei sitten t-paidan läpi törötä nännit jos on vaikka kylmä? :ashamed: vituttais olla jossain tollaset liivit päällä, kun nännit paistais paidan läpi :D

siinä mainoksessahan niillä naisilla on aika monella silikonit, no nehän nyt muutenkin on törröllään semmoset tissit, eli näyttää hyvältä ja tukevalta heidän päällä. Itsellä myös semmoset liivit ja menee kyllä kotiloissa mutta en minä juoksulenkille lähtis ne päällä:D

Pakko nyt kommentoida että nehän on järkyttävän näköiset! Halvemmalla saatte urheiluliikkeestä kunnon urheiluliivit ja vielä paremman näköiset. Ne näyttävät halvoilta urheiluliiveiltä..

Pakko nyt kommentoida että nehän on järkyttävän näköiset! Halvemmalla saatte urheiluliikkeestä kunnon urheiluliivit ja vielä paremman näköiset. Ne näyttävät halvoilta urheiluliiveiltä..

Mä haluan nimenomaan "OLOLIIVIT", sellaset mitkä ei purista mistään ja on huomaamattomat päällä. Urheilurintsikoita mulla on jo! Tukee ja puristaa urheillessa, mutta en mä niitä huvikseen ala pitämään, sen verran ne puristaa ja todellakin TUKEE!

Yhteistyössä