Onko kukaan tullu raskaaks vaikka ei olis bongannu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raakel

Vieras
ovistikulla ovista?
Mulla näytti eilen aamulla aika vahvaa, mutta ei kuitenkaan kontrollin mukasta viivaa, joten en nyt jaksa bongailla hetkeen aikaan...Ehkä koklaan kp.28 pitemmän kierron mukaan....

luin juuri jostain että se arvo jota tikut mittaavat vaihtelee sen verran eri ihmisillä että kaikki eivät välttämättä saa tikutettua kunnon viivoja vaikka ovis olisikin ihan kunnossa..

Itse en saanu viime kuussa missään vaiheessa kuin haaleeta viivaa kun tikuttelin ekaa kuukautta..

Minua kiinnostaa kansa tämä asia! Olen nyt ekaa kiertoa bongaamassa ovista ja en ole saanuyt kunnon viivaa,vaikka luulen, että ovis oli nyt viikonloppuna. Välillä tikkuun tulee nega, välillä haamuviiva. Tilasin mittareita halpa-testi.fi:n kautta.

minä, tosin tikutin vain yhden kierron ja sen kierron aikana ei ovista näkynyt. sitten lopetin imettämisen ja laihduin muutaman kilon ja plussa pärähti, mutta en kyllä ovista tuntenut siinäkään kierrossa (yleensä aiemmin oviksesta tuli tietyt tuntemukset).

tuskin oot. mä painan reippaasti enemmän :saint: mutta tunnetusti ylipainoisilla jopa 5-10% painonpudotus voi helpottaa raskaaksi tuloa ja näin ainakin mulla kävi. nyt sitten saa olla tarkkana ettei paino nouse.

meillä ei ollut lainkaan ovistikkuja käytössä. pupuiltiin vaan ahkerasti asenteella, että tulee jos on tullakseen ja tärppäs heti. Mulla ollut yleensä selvät oviskivut eikä silloin edes kauheasti tee mieli. Että näin, kaikki on mahdollista :hug:

Hei!

Kommentoin tähän kun tänään ja eilen olen saanut kaksi yhtä vahvaa viivaa tai melkeimpä on testiviiva ollut tummempi clearbluen puikkomalliseen ovistestiin. Edellisen kierron tein just noita halpa-testin liuskoja ja en saanut niihin kahta yhtä vahvaa viivaa koko kierron aikana kp7-26. Oli välillä haamuja ja välillä vaan yks viiva.

Suosittelen tota clerblueta!!!

kaikissa kierroissahan ei välttämättä edes ole ovista. ja joissakin voi olla kaksi.

mulle ainakin sanottiin että se hormonimäärä voi heitellä niin paljon että vaikka aamupissasta tekisi negatiivisen tuloksen, voi ovulaatio ollakin sen päivän aikana - eikä se siltikään näy seuraavan aamun pissatestissä.

Mulla näköjään lämmöt vähä tippunu. Eilen ja oikeestaan jo muutaman päivän limailinkin, että eiköhän se mahollinen ovis oo menny jo. Tänään vihlas aika kivasti oikeelta puolelta peräti yhen kerran.

Yhteistyössä