Z "Zen" Vieras 23.06.2011 #1 Eli onko yhdyntä tapahtunut menkkojen aikana ja olette tulleet raskaaksi? Onko se mahdollista?
J juuh Vieras 23.06.2011 #2 onhan se mahdollista.. mulla oli vielä menkat päällä kp5 ja siitä raskauduin(oli ainoa yhdyntä sille kiertoa)...
onhan se mahdollista.. mulla oli vielä menkat päällä kp5 ja siitä raskauduin(oli ainoa yhdyntä sille kiertoa)...
V "vieras" Vieras 23.06.2011 #3 pari päivää menkkojen jälkeen oli seksiä eli kp 6-7 ja silloin tulin raskaaksi
H "huom" Vieras 23.06.2011 #4 kannattaa ottaa huomioon että siittiöt elää naisen sisällä jopa 7vrk. eli jos on lyhyt kierto, ovulaatio voi olla aikaisin lähellä menkkoja ja silloin raskautuminen hyvinkin mahdollista.
kannattaa ottaa huomioon että siittiöt elää naisen sisällä jopa 7vrk. eli jos on lyhyt kierto, ovulaatio voi olla aikaisin lähellä menkkoja ja silloin raskautuminen hyvinkin mahdollista.
H "Helmi S" Vieras 23.06.2011 #5 Mä oon. Menkat oli vasta alkanu imetyksen jälkeen ja kierto ilmeisen epäsäännöllinen... Ja/ tai sitkeitä simppoja.
Mä oon. Menkat oli vasta alkanu imetyksen jälkeen ja kierto ilmeisen epäsäännöllinen... Ja/ tai sitkeitä simppoja.