Mitä mieltä olette? Pidättekö ilmeisesti Pohjois-Amerikassa hyvinkin suositusta tyylistä, että (pää)makuuhuoneen yhteydessä on kylpyhuone tai siitä pääsee suoraan pääkylpyhuoneeseen? Vai onko se aivan turhaa luksusta? Nostaako se mielestänne talon arvoa? Mä olen kohta puoli päivää keskustellut yhden arkkitehdin kanssa asiasta ja oikeasti meinaa hermot mennä, kun mä olen työn tilaaja/maksaja, niin eikö silloin mun mielipiteen pitäisi mennä edelle työnsuorittajan mielipiteestä?
Entäpä kylpyhuone teini-ikäisen tai vierashuoneen yhteydessä?
Entäpä kylpyhuone teini-ikäisen tai vierashuoneen yhteydessä?
Viimeksi muokattu: