H
henkka
Vieras
niin ja meikällä on mulukku, niinkö koko jätkä. mutta kuititenki muija tykkää siitäki niinku koko äijästäki!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan vaan muuten se kikkeli kuullostaa enemmän 12v poikien sanalta mutta se on makuasia mä sanoisin pippeli ja pimppipimppi ja kikkeli on meidän 1,5v kaksosilla.
Jahaa eli tyttärellä (tytöllä) on pimppi okei ja pojalla pippeli niinkö se on? Ett pojilla ei oo pimppiä ja tytöillä ei oo pippeliä okei no nyt tiiän sen no ei kai pelleilin vaan kun kirjoitit:Pimppi ja pippeli.
Tai siis tyttärellä pimppi ja pojalla pippeli. Lapsena meillä oli pimppi ja kikkeli, mutta jotenkin kikkeli on härski (?)
No tyttö tietää miltä peppu näyttää se on niinkuin miten sanoosin rako siellä ja kaks pakaraa ja pimppi näyttä vähän samalta niinkuin rako ja kaks niikuin häpyhuulia ehkäMistä tyttö on sen etupyllyn keksiny? ...mä en edelleenkään tajuu. Eihän se mikään pylly ole!
En mäkään tykkäisi ett etupylly sopisi koska niinkuin sanoit ei se mikään pylly oleNo tyttö tietää miltä peppu näyttää se on niinkuin miten sanoosin rako siellä ja kaks pakaraa ja pimppi näyttä vähän samalta niinkuin rako ja kaks niikuin häpyhuulia ehkä
Ei juksasin vaan eli joo pojalle sanotaan pippeli ja tytölle pimppiMun tytöllä ja pojalla on kyllä nuo jep
Itse olinjo aikuinen, kun kuulin ekan kerran pimppi- sanan. Ei sitä ollut koskaan tarvinnut. Elämä on silti mennyt hienosti eteenpäin.siis MITÄ? en ole sanonu et mua hävettää...ei ole ollut puhetta, miks pitäsi ruveta puhumaan tyttöjen alapäästä jos poikia ei edes kiinnosta?
Turha pelko. Lapsi oppii huomattavan nopeasti uusia sanoja ja oppii yhdistämään ne oikeisiin kohteisiin tai synonyymeihin..aika hauskat... mut mitäs sit kun vaikka päiväkodissa aletaan puhua asioista oikeilla nimillä, sekottaako?
Meillä tyttökatraassa käytettiin lapsena sanoja takapuoli ja etupuoli tai takapää ja etupää. Tarkempia nimityksiä ei ennen tarvinnut. Naapurin pikkupojalla oli pippeli.Meidän tytöillä on etupylly. Pimppi tai muu nimitys on liian vulgaaria lapsien kuultavaksi.