S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Pimppi ja pippeli tietysti! luonnollisille asioille ei oo tarvetta keksiä mitään ihmeellisiä korvaavia nimityksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Pimppi ja pippeli tietysti! luonnollisille asioille ei oo tarvetta keksiä mitään ihmeellisiä korvaavia nimityksiä.
Hmm, eikös pimppi ja pippeli ole korvaavia nimityksiä vaginalle ja siittimelle?![]()
![]()
Meillä pimpsa ja pippeli. Kikkeli on jotenkin ällöttävä sana.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Pimppi ja pippeli tietysti! luonnollisille asioille ei oo tarvetta keksiä mitään ihmeellisiä korvaavia nimityksiä.
Hmm, eikös pimppi ja pippeli ole korvaavia nimityksiä vaginalle ja siittimelle?![]()
![]()
Varmaanki tarkottaa sitä, ettei oo tarvetta keksiä korvaavia sanoja yleisimmin lasten vehkeistä ja värkeistä käytetyille pimpille ja pippelille, joita käytetään kirjoissa, lehdissä, neuvoloissa, tarhoissa ym. hoitopaikoissa, lääkärissä, sairaalassa ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Pimppi ja pippeli tietysti! luonnollisille asioille ei oo tarvetta keksiä mitään ihmeellisiä korvaavia nimityksiä.
![]()
Varmaanki tarkottaa sitä, ettei oo tarvetta keksiä korvaavia sanoja yleisimmin lasten vehkeistä ja värkeistä käytetyille pimpille ja pippelille, joita käytetään kirjoissa, lehdissä, neuvoloissa, tarhoissa ym. hoitopaikoissa, lääkärissä, sairaalassa ym.
Just tota tarkotin.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Pimppi ja pippeli tietysti! luonnollisille asioille ei oo tarvetta keksiä mitään ihmeellisiä korvaavia nimityksiä.
![]()
Just tota tarkotin.
Jaa juu. Mutta täytyy ottaa huomioon, ettei noi kaikille sovi. Jostain syystä esim. pimppi voi kuulostaa jonku mielestä härskiltä, eikä halua kutsua tytön alapäätä pimpiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Pojilla on nappuli ja kuopus (tyttö) kertoo omistavansa etupyllyn... :0)
Alkuperäinen kirjoittaja elli:Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Pojilla on nappuli ja kuopus (tyttö) kertoo omistavansa etupyllyn... :0)
Mistä tyttö on sen etupyllyn keksiny? ...mä en edelleenkään tajuu. Eihän se mikään pylly ole!
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Pimppi ja pippeli tietysti! luonnollisille asioille ei oo tarvetta keksiä mitään ihmeellisiä korvaavia nimityksiä.
![]()
Just tota tarkotin.
Jaa juu. Mutta täytyy ottaa huomioon, ettei noi kaikille sovi. Jostain syystä esim. pimppi voi kuulostaa jonku mielestä härskiltä, eikä halua kutsua tytön alapäätä pimpiksi.
Mutta pimppi ja pippeli on kuitenki "virallisesti" ja yleisesti käytetyt nimitykset lasten alapäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:meillä ei tyttöjen alapään nimityksestä ole puhuttu kun meillä pelkkiä poikia ja niillä on kaikilla pinni...![]()