Onko lapsen rääkkäämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsella 4v oli eilen kuumetta illalla 38, laski aika nopsaan kuumelääkkeellä.
Tänä aamuna ei ole kuumetta ollut.

Niin onko "kiusaamista" jos lähdetään käymään 40 km/suunta yhdessä kaupassa. Käytäs vaan siellä kaupassa, ja omalla autolla mennään.

Vai pitäskö meidän nyt kykkiä sisällä se yks kuumeeton päivä niinku ohjeistetaan? :)

4vlle niin 38,5 on kuume. Eli senkun menette kauppaan. Arvioi lapsen voinnin= olemuksen mukaan ei mittarin mukaan. Etkai edes kysyisi jos se olisi vetämätön ja ärtynyt.

Minua rupes ihteeni naurattamaan äsken tuossa, että miks hitossa minä tuommosta kysyin jostain keskustelupalstalta. :) Liikaa vissiin pyöriny täällä, niin kohta varmaan kysyn että missä vaiheessa pitää mennä vessaan, kun pissittää...

Mutta joo, lähdetään kauppaan kunhan lounas syöty :) On muuten tosi hieno mekko mitä mennään hakemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minua rupes ihteeni naurattamaan äsken tuossa, että miks hitossa minä tuommosta kysyin jostain keskustelupalstalta. :) Liikaa vissiin pyöriny täällä, niin kohta varmaan kysyn että missä vaiheessa pitää mennä vessaan, kun pissittää...

Mutta joo, lähdetään kauppaan kunhan lounas syöty :) On muuten tosi hieno mekko mitä mennään hakemaan.

Hih:D Eipä mitään kiva että jostain muustakin tuntuu välillä tuolta. Itsekin välillä sortuu. Luota vaan itseesi. Sinä olet lapsesi paras asiantuntija!

Hauskaa shoppailua!

Yhteistyössä