onko lapseni jotenkin erilainen kun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikeko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikeko

Vieras
On nyt 4kk ikäinen ja on kohta 2kk nukkunut yöt n. 10h vetää parhaillaan unta palloon, eikä herää välillä syömään. menee nukkumaan n. 20-21 ja herää 5-7 ekan kerran syömään ja nukahtaa vielä n.3h uudestaan.. KASVAA HYVIN.
Päivällä nukkuu n. 2-3 unet, eli on valveilla 2-4h kerralla...

MINUA katsotaan kieroon kun kerron lapseni hyvistä unen lahjoista :O

Aluksi meillä oli vatsan väänteitä ja nyt olen "helpottunut" siitä että nyt se sentään nukkuu...

äitini kertoman mukaan minä olen hänen neljästä lapsestaan ainoa joka on laitokselta saakka nukkunut yöt läpeensä. Eli sellaset 8-10h yössä. Toiset vaan on sellasia. Ole kiitollinen!!

Meidän vauva oli juuri tuollainen. 1kk-5kk meni niin hyvillä ja pitkillä unilla, että ehdin tottua liian hyvälle. Sitten kun alkoi pukata hampaita ja liikkuminen kiinnostaa, niin sainkin unohtaa pitkät ja hyvät yöunet. Nyt ollaan taas onneksi päästy jo takaisin niihin joku aika sitten. Ikää nyt 1v 3kk.

Toivon, että teillä jatkuu unet yhtä hyvinä! Nauti nyt kun voit!

Kuka ihme katsoo kieroon? Sinulla on ihana lapsi kun nukkuu noin hyvin! Meidän 4 kk ikäisellä on juuri samanlaiset nukkumatavat öisin, paitsi pari kertaa viikossa herää syömään myös klo 02. Poika herää yleensä klo 6-7 ja menee sitten jatkamaan n. kahdeksi tunniksi. Silloin kun poika nukkuu pitkän yön, raukka on niin nälissään herätessään, että parkuu niin kauan kunnes saa maitopullon ja siinähän kestää, toisin kuin rintamaitoa annettaessa:( Meidän poika nukkuu päivällä yleensä neljät unet, lyhimmät ovat 20 min., pisimmät 2 h. Olen erittäin tyytyväinen pojan unenlahjoihin:(

Meidän esikoinen oli samanlainen. Nukkuin jo ekana yönä kotona 7 h heräämättä. Kuopus oli vähän haastavampi kun heräsi kerran yössä syömään.

Voi että, mä haluaisin tuommosen vauvan! Meillä kaikki neljä olleet todella huonoja nukkumaan. Nytki tää nuorin jolla ikää jo 7kk herää EDELLEEN vähintään 3 kertaa yössä. Päivällä nukkuu yhet tai kahdet unet ja max tunnin (sekin on jo pitkä!) kerrallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi:
Meidän vauva oli juuri tuollainen. 1kk-5kk meni niin hyvillä ja pitkillä unilla, että ehdin tottua liian hyvälle. Sitten kun alkoi pukata hampaita ja liikkuminen kiinnostaa, niin sainkin unohtaa pitkät ja hyvät yöunet. Nyt ollaan taas onneksi päästy jo takaisin niihin joku aika sitten. Ikää nyt 1v 3kk.

Toivon, että teillä jatkuu unet yhtä hyvinä! Nauti nyt kun voit!

Täälä sama juttu. Tuonne 5 kk ikään asti nukuttiin jo 10 h yöunia. Sitte tuli jotain ja siitä asti herättiin useamman kerran yössä tissittelee. Riittiki sit tänne asti kun lopetettiin tissinsyönti 1v 10kk iässä.
Siis jotta nauti, sitä kun ei tiedä onko se pysyvää.

Yhteistyössä