Onko lapsesi mielestäsi kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minnee

Vieras
Tuli parista täältä lukaisemastani ketjusta mieleeni kysellä, että miten vanhemmat suhtautuvat omien lastensa ulkonäköön. Siis pitävätkö sitä miellyttävänä, viehättävänä tai jopa kauniina? Entä kauniimpana, kuin lapset keskimäärin?

Eli: onko lapsesi mielestäsi kaunis? Miksi on/ei ole?

Ja nyt pinnallisesti kyselen näkemyksiä lapsen ulkonäöstä. Mutta lähtöoletuksena olkoon se, että toki sitä omaansa rakastaa vaikka toinen olisi kuinka hassun näköinen.

Poikamme on minusta mukavan näköinen, ilman silmälaseja olisi suorastaan hurmaava. Tyttönen on vielä niin vauvanpyöreä ettei hänessä muuta näekään, kuin sen :D

Tavallisia siis ovat, ja tiedostan oikein hyvin etteivät kovin kauniita. Eikä heitä kauniiksi ole kukaan koskaan kehunutkaan. Mutta hurmaavia siis ovat, ihania kaikin puolin ja hassuja ja suloisia :heart:

Minusta aika tavallisen söpö pallopää, ainakin tällä hetkellä. :)
Eli ei ole keskimääräistä kauniimpi lapsi vaan hyvin tavallinen suomalainen lapsi, paitsi ne ruskeat silmät. :)

mun mielestä mun lapsi on ihan äääärettömän kaunis,ja toki on moni muukin sanonut että tyttöni ni on todella kaunis ja yleinen vitsi onkin kuinka pulassa olen kun teini-ikä koittaa :D

[QUOTE="minni";26977664]mun mielestä mun lapsi on ihan äääärettömän kaunis,ja toki on moni muukin sanonut että tyttöni ni on todella kaunis ja yleinen vitsi onkin kuinka pulassa olen kun teini-ikä koittaa :D[/QUOTE]

Musta tuntuu että tuota nyt kuulee vähän jokainen, itsekin olen kuullut. Ihan tavallisen näköisestä pojastani... Sellanen mitä tykätään hokea. :xmas:

• Tykkää
Reactions: Tepias
Musta tuntuu että tuota nyt kuulee vähän jokainen, itsekin olen kuullut. Ihan tavallisen näköisestä pojastani... Sellanen mitä tykätään hokea. :xmas:

Ja sinun mainitsemasi asian tietää jokainen, olisit antanut toisen olla iloinen kommenteista tytärtään kohtaan ja sitten vaikka elää siinä haavemaailmassa että tytär on yksi niistä poikkeuksellisen kauniista.

Mutta itse aiheeseen, itse näen kaikissa lapsissa edes jotakin suloista ja kaunista. Omassaan sitä näkee aina paljon enemmän tietenkin. En ole tavannut montaakaan vanhempaa joka samoo omaa lastaan "aivan tavallisen näköiseksi" toki niitäkin löytyy ja realisteja on hyvä olla olemassa.

Itse pidän omaa poikaani erityisen suloisena ja suuri silmäisenä hymypoikana jolla on kauniin muotoiset (vähän erikoiset) huulet, hymykuopat mukaanlukien ;) <3

Molemmat lapseni on mielestä todella kauniita. Välillä mietinkin, että kuinka voi olla näin kauniit tytöt mulla :) Noh, taitaa olla ruusunpunaset lasit mulla päässä. Tiedän paljon kauniita lapsia, mutta omat lapset vie kyllä kauneudessa voiton :D

Jos mä sanoisin meiän 17v pojulle, että olet kaunis, niin varmasti saisin tuhahduksen vastaukseksi :D Mutta komea poika se on mun mielestä! Tyty kohta 14v kyllä tykkää kun kehutaan kauniiksi ja ihan kivat piirteet on isältään perinyt. Kuopus 11v poika... no, ei hänkään kaunis ole, tavallinen poika, mutta komistuu varmasti kasvaessaan, kuten isoveljensäkin.

[QUOTE="...";26977715]Ja sinun mainitsemasi asian tietää jokainen, olisit antanut toisen olla iloinen kommenteista tytärtään kohtaan ja sitten vaikka elää siinä haavemaailmassa että tytär on yksi niistä poikkeuksellisen kauniista.

Mutta itse aiheeseen, itse näen kaikissa lapsissa edes jotakin suloista ja kaunista. Omassaan sitä näkee aina paljon enemmän tietenkin. En ole tavannut montaakaan vanhempaa joka samoo omaa lastaan "aivan tavallisen näköiseksi" toki niitäkin löytyy ja realisteja on hyvä olla olemassa.

Itse pidän omaa poikaani erityisen suloisena ja suuri silmäisenä hymypoikana jolla on kauniin muotoiset (vähän erikoiset) huulet, hymykuopat mukaanlukien ;) <3[/QUOTE]

Voi anteeksi, toivottavasti en romuttanut kenenkään maailmaa. Ei se sanomani asia silti tarkoittanut etteikö hänen tytär kaunis olisi, varmasti onkin.

"Musta tuntuu että tuota nyt kuulee vähän jokainen, itsekin olen kuullut. Ihan tavallisen näköisestä pojastani... Sellanen mitä tykätään hokea.
Ja sinun mainitsemasi asian tietää jokainen, olisit antanut toisen olla iloinen kommenteista tytärtään kohtaan ja sitten vaikka elää siinä haavemaailmassa että tytär on yksi niistä poikkeuksellisen kauniista."

niin no jos puhutaan vaikka palstalaisten mielipiteistä ni voin paljastaa että muutaman kerran olen tytön kuvan tänne laittanut niin aika lailla kommentit on olleet lapseni ulko näyn ihastelua...
ja kyllähän toiset vaan on kauniimpia kun toiset :D voihan se olla että tuo mun prinsessa on 10v päästä finninaamainen ja ylipainoinen mutta nyt se vaan on ihan pirun nätti :D
ja ihan tota kommenttia kauneudesta tulee joka päivä,tarhatädit,bussikuskit,kaupassa asioidessa ym ym

Esikoinen: pojasta ei varmaan oikein osaakaan sanoa kaunis eikä hän täytä mitään yleisiä "kauneuskriteereitä" mutta on omalla tavallaan hyvin suloinen ja hauskannäköinen. Voisin sanoa että on keskiverto-down-lasta kauniimpi, uskon että olisin tätä mieltä vaikkei oma lapsi olisikaan. :D

Keskimmäinen: hänestä voisi varmaan sanoa että on kaunis. Ei söpö tai suloinen tms, vaan sellainen pitkä, vaalea selkeät piirteet omaava suurisilmäinen tyttö. Monet sanovat hänen näyttävän mallilta.

Kuopus: ei millään lailla erityinen. Ei kaunis eikä edes persoonallisen söpö vaan sellainen tavallinen taaperoikäinen mollamaija pullukkaposkineen. Rehellisesti, vaikka hän on herttaisen näköinen ja oloinen tyttönen ei hän ole saanut vieraammilta ihmisiltä kuin murto-osan siitä huomiosta ja ulkonäön ihastelusta mitä isisosisarukset ovat saaneet. Äidille tietty hänkin maailman suloisin taapero mutta ymmärrän ettei vieraiden silmissä mitään erityisempää.

Omasta mielestäni tyttöni on todella kaunis! Yksi kauneimpia näkemiäni lapsia. Mutta se on vain oma mielipiteeni ja koen että se johtuu siitä, että hän on oma lapseni... ;) Ja olen kuullut monilta sukulaisilta ja ihan vierailtakin kommentteja lapsen ihanasta ulkonäöstä, mutta ne voivat aina olla vaan sanahelinää, joten en osaa sanoa mitä muut todellisuudessa ajattelevat. Toki haluan uskoa, että kaikki muutkin oikeasti ajattelevat niin, ja se minulle suotakoon ;D

Voi anteeksi, toivottavasti en romuttanut kenenkään maailmaa. Ei se sanomani asia silti tarkoittanut etteikö hänen tytär kaunis olisi, varmasti onkin.

No tuskin romutit mutta tartteeko aina olla niin tympeä, myös hormoonipäissään voi joskus miettiä tarvitseeko jokaikinen ihminen pudottaa omista suloisista ja viattomista pilvilinnoistaan. Samassa veneessä olen sinun kanssasi

Oi niin kauniit on lapset mulla :heart:

Pojalla ihan uskomattoman kiiltävät vaaleat hiukset, upea rusketus, ihmeellisen ihanan väriset silmät =) Kerrassaan komea poika.

Tytöllä suloinen vaalea pörrötukka, niin kauniit, suuret silmät, söpö mutrusuu =)

Ihan täydellisiä :heart:

(Uskomatonta, että tämmöinen rumilus on saanut noin kauniit lapset :))

[QUOTE="...";26977837]No tuskin romutit mutta tartteeko aina olla niin tympeä, myös hormoonipäissään voi joskus miettiä tarvitseeko jokaikinen ihminen pudottaa omista suloisista ja viattomista pilvilinnoistaan. Samassa veneessä olen sinun kanssasi[/QUOTE]

Hormoonipäissään? Mitä ihmettä?
En mä nyt ketään mielestäni tiputtanut. Tuo lause nyt vaan on niin kulutettu ja siksi huumorilla siitä sanoin, eihän se tee kenenkään lapsesta sen rumempaa. Edelleenkään en sitä kauneutta yrittänyt kumota, uskon kyllä jos itse sanoo lapsensa olevan erityisen kaunis. Ja nähtävästi kuulee tuota todella usein.

Rauhotu.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
ja jos lähdetään yleistämään niin mun mielestä puoliksi afrikkalaiset tai muut niin sanotut mulatti tai muut "mixi"lapset vaan on yleensä paljon kauniimpia kun suomalaiset lapset!

Yhteistyössä