Onko lapsesi mielestäsi kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta niinhän nuo ovat kehuneet, että vanhempansakin olivat suloisia lapsia. En sitten tiedä tästä nykypäivästä...
Sama juttu.

Yks päivä miehen ystävä sanoi ekana että meidän vauva on tosi söpö. Ja lisäsi samaan hengenvetoon, että "muistuttaa kovasti äitiään". En oikein osannut päättää, miten tuohon tulisi suhtautua...sanoa kiitos, tai loukkaantua lapsen puolesta?! :D

mielestäni poikani on aika suloinen; ruskeat silmät, sopusuhtaiset kasvot, vaaleat kiharat hiukset ja veijarimainen ilme :) tosin tiedostan sen että muiden mielestä hän on ihan tavis lapsi :) mutta minulle maailman suloisin!

[QUOTE="hmmm";26979054]Minun yksi serkku ei ollut kovin nätti lapsi mutta nuorena hänestä varttui pitkä ja upea nainen. näinkin voi käydä.[/QUOTE]

Tunnen kanssa tytön, joka vauvana ja taaperona erittäin suloinen, sitten alakouluvuodet ei niinkään kaunis, hieman romuluinen, kunnes teini-iässä kasvoi todellinen kaunotar, kaunis vartaloinen ja kasvoiltaa kuin malli.

Mielestäni joo :) joskus mulle sanottiinkin kerhossa, että mulla on tosi kauniit lapset :D ja onhan ne omasta mielestä varsinkin :) tytöllä ihanat tummat pitkät ripset ja suhteellisen isot silmät <3 tosin hiekanvärinen tukka :D Ehkä mun kaverin tummatukkainen ja ruskeasilmäinen 3v tyttö on vielä kauniimpi. Se vähän riippuu tykkääkö tummasta vai vaaleasta :) Pojalla on taas tosi isto silmät ja hymyilee aina :) hoidossa aina kehuvat pojan silmiä, kun on vähän persoonallisen näköinen, kun on niin isot silmät :D

Tietysti, molemmat ovat aika omannäköisiänsä tosin kaikki sanoo että esikoinen näyttää ihan miulta kun olin hänen ikäinen. Mut röppönaamoistaan ja takkutukistaan huolimatta ihania, söpöjä lapsia :heart:

Tyttöni on nätti. Näyttää tytöltä. Suloinen, pyöreät posket, pyöreä pää, vartaloltaankin tytön muotonen. Ei mikään pojan näkönen luiseva hevosnaama, semmosiakin tyttöjä näkee.
Eli kaunis on.:vampire:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuopusta on kehuttu monet kerrat "erityisen kauniiksi lapseksi". Monet vieraatkin ovat sanoneet näin, ihan kadulla tai kaupassa. Hän kyllä on kaunis, ja hänen silmät vangitsee kenet tahansa. Suuret aivan kirkkaan ja puhtaan siniset silmät, niistä kuullaan todella usein, et miten voi jollakin olla tuon väriset silmät :)

Mun vanhimmat lapset on varmaan vähän tavallisemman näkösiä, kauniita silti. Tyttöä on kyllä siunattu kauniilla piirteillä tuuheine ripsineen ja pusuhuulineen, varmasti kun vähän kasvaa ja osaa korostaa oikeita asioita, on huikean kaunis (nyt siis teini, eikä oikein osaa meikata puhumattakaan pukeutua kauniisti jne.). Poika on "söpö", ja on ainakin ollut luokan tyttöjen suosiossa :D

Tytär on kaunis ja poika on todella hyvännäköinen :). Jos mä laittaisin kuvat, niin mä en usko, että kukaan voisi kirjoittaa mitään negatiivista.

Tytär on ruskeasilmäinen ja hänellä on kullanruskeat kihartuvat hiukset. Poika on vihreäsilmäinen ja hiukset ovat tuhkanvaaleat. Pojan hiukset ovat myös kiharat, mutta ne leikataan ihan lyhyeksi, ettei hän näytä nukelta.

Yhteistyössä