?
---
Vieras
Miehen kanssa tuli ero ja elimme avoliitossa. Mies muuttaa pois ja vaikka lapsen osoite pysyy minun kanssa samassa näemme lasta yhtä paljon eli yhteishuoltajuus säilyy. Olemme miehen kanssa sopineet viikonlopuista että joka toisen viikonlopun lapsi on toisella vanhemmalla, mutta viikoittain on sen luona kenen luokse itse haluaa mennä. Mielestäni viikko viikko systeemi on huono kun näkee sitten toista vanhempaa harvemmin.
Itse olen työtön ja mies töissä. Laskeskelimme paljon itse tulen saamaan tukia ja mies sanoi tähän koska määrä on sama kuin hänen palkkansa niin elareita ei tarvitsisi sitten maksaa. Kohtuutonta? EN tiedä, ainakin sossussa sanoivat että on.
Erotaan miehen kanssa siis sovussa, mistään tavaroista tai muista ei ole ollut eripuraa missään vaiheessa ja tullaan todella hyvin toimeen edelleen niinkuin hyvät ystävät.
Mietinkin tässä onko lastenvalvojan luona käynti tässä tilanteessa pakollista?
Itse olen työtön ja mies töissä. Laskeskelimme paljon itse tulen saamaan tukia ja mies sanoi tähän koska määrä on sama kuin hänen palkkansa niin elareita ei tarvitsisi sitten maksaa. Kohtuutonta? EN tiedä, ainakin sossussa sanoivat että on.
Erotaan miehen kanssa siis sovussa, mistään tavaroista tai muista ei ole ollut eripuraa missään vaiheessa ja tullaan todella hyvin toimeen edelleen niinkuin hyvät ystävät.
Mietinkin tässä onko lastenvalvojan luona käynti tässä tilanteessa pakollista?